Raue Natur und Luxus sind nicht gerade ein gemeinsames Paar. Aber wenn wir Glamping haben, warum nicht auch beim Autofahren? Die meisten SUVs sehen robust aus, aber Sie werden sie selten vom Asphalt abbiegen sehen, anstatt auf den Chefparkplatz zu biegen. Wenn sie Stärke zeigen müssen, sind sie diejenigen auf Anabolika und keine echten Muskelprotze. Nun, der neue Range Rover, der in Zusammenarbeit mit Jaguar und dem Rüstungsunternehmen Holland & Holland entwickelt wurde, ist das Beste aus beiden Welten.
Lovci na luksuzne avtomobile in divjad pozor! Sezona lova je odprta. Najnovejši Range Rover je namreč najdražja mrcina, ki se je zapeljala iz tovarne Landrover– kako ne, ko pa bazira na že tako distingviranem modelu Autobiography Black (tudi s podaljšano medosno razdaljo).
Ein Fall von Prestige, tako ko govorimo o udobju, saj je notranjost opremljena s pravim usnjem– sedeži niso več sedeži, ampak fotelji- furniranim, ročno izdelanim lesom (francoski oreh- za vsak avto je padlo novo drevo), vgravirano kovino (npr. ročice za odpiranje vrat) in ker je pri nastanku poleg Jaguarjeve ekipe svoje ”strelivo” dodal tudi izdelovalec športih pušk Holland & Holland, zato v usnje odet kabinet/predal za hrambo oz. prevažanje pušk v prtljažniku ni presenečenje.
Po tehnični plati pa tako ali tako vemo, da je Land Rover sinonim za prestiž. Letno bodo izdelali vsega 40 primerkov (skupaj 120), kar bo glede na ceno, ki se bo gibala okoli 230 tisoč evrov, kar realna ”naklada”.
WEITERLESEN: BMW X1 20d xDrive – Souverän auf und abseits der Straße
Čeprav najdemo precej podobnosti z modelom Autobiography Black- npr. prednja sedeža z 18-imi nastavitvami-, pa Holland & Hollanda prepoznamo že na daleč, saj ga od ”brata” ne ločijo samo detajli, kot so značke Holland & Holland na pragovih in zadaj, pač pa tudi edinstven odtenek, distinktivna temno zelena barva und 21-Zoll-Felgen, ki se jim notri pridružuje 10,2-palčni zaslon na hrbtišču prednjih foteljev ter Massage in samodejna zložljivost zadnjih sedežev, če naštejemo samo nekatere. Poganja ga bodisi 4,4-litrski dizelski ali 5,0-litrski turbobencinski osemvaljnik in za katerikoli agregat se odločite, si upamo trditi, da z nakupom ne boste ustrelili mimo.
Mehr Informationen:
www.landrover.si