La empresa emergente taiwanesa Gogoro ofrece una alternativa no solo a los combustibles fósiles, sino también al mundo de los vehículos de propulsión alternativa, ya que su Smartscooter eléctrico ofrece una solución de energía diferente. No más cargar la batería, solo cambiar la vacía en la gasolinera con el quiosco GoStation.
Velika cokla električnih vozil je predvsem časovno potratno cargando la batería, kar je voda na mlin vozilom na fosilna goriva. A z Gogoro Smartscooterjem, ki v sapi pokrije približni 100 kilometrov in sicer je scooter electrico, se zna to spremeniti, saj ga ne bomo polnili prek estaciones de carga ali gospodinjskih vtičnic in tudi ne izgubljali dragocenega časa, ki je neobnovljiv vir tako kot nafta. In obojega nam zmanjkuje, zato je bilo treba poiskati rešitev. Gogoru je to uspelo.
Skuter za ambiente urbano namreč uporablja sistem menjave prazne baterije za polno in ne polnjenja. Podjetje namerava zato v večjih mestih vzpostaviti mrežo kioskov GoStations (baterije so razvili skupaj s Panasonicom), ki jih bodo gostilne bencinske črpalke. Po menjavi se bodo prazne v čakanju na novega gostitelja v miru polnile.
LEE MAS: Tesla Roadster 3.0: un "maratonista" eléctrico que puede recorrer 640 kilómetros con una sola carga
Končna hitrost Smartscooterja naj bi se približala 100 km/h (podobno kot npr. zmore Vespa 946), kar pomeni, da se ne bo imel težav kosati z bencinskimi brati. 4,2 sekunde do 50 km/h pa priča, da je tudi zelo živahen. V kombinaciji s futurističnim dizajnom (opremljen z LED lučmi; vgrajenim vmesnikom Bluetooth, ki omogoča, da marsikaj storimo kar preko pametnega telefona; brez ključa, le z belim gumbom; možnost izbire zvoka za vžig, izklop, smernike, ipd.) in elegantnimi linijami, bo zato osvojil marsikatero motoristično srce. In če zadnja leta cveti t.i. ekonomija delitve (”sharing economy”, npr. sistem Bicikelj), ni razloga, da ne bi zaživel tudi baterijski ekosistem (”battery sharing ecosystem”), ko svoj sistem vidijo snovalci Smartscooterja.
Más información:
www.gogoro.com