Facebook ha creado su propia versión de la plataforma de juegos en la nube de Steam, Gameroom, ya que quiere tomar una porción del pastel de los juegos en la nube después de perder la batalla contra iOS y Android en dispositivos móviles. Las estadísticas muestran que cada vez más usuarios utilizan plataformas de juegos en la nube, por lo que no sorprende que Facebook también quiera su parte. Gameroom está destinado a usuarios del sistema operativo Windows.
Facebook meni, da še niste dovolj na Facebooku, zato je z Unityjem splavil Gameroom, igričarsko platformo, ločeno od družbene platforme, ki je neposreden odgovor na Steam, izjemno priljubljeno igričarsko platformo podjetja Valve Corporation. Čeprav je novost še v poskusni fazi (trenutno igre ne smejo presegati 200 MB), pa naj bi Facebook konkurenčno platformo splavil antes de finales de 2016.
Namenjena je PC uporabnikom operacijskega sistema Windows (Windowsi 7 ali novejši). Za igranje oblačnih iger ne bo treba imeti profila na družbenem omrežju Facebook, čeprav bodo Mark Zuckerberg in druščina za ‘člane’ verjetno pripravili številne ugodnosti, zato se bo splačalo imeti Facebookov profil. Sicer pa, kdo ga še nima?!
LEE MAS: La ciencia dice que los usuarios de Facebook viven más tiempo
Na igričarski platformi Gameroom bo moč najti prek tisoč spletnih in mobilnih iger ter iger, izdelanih posebej za Gameroom. Za igranje bo potrebna povezava v splet, Facebook pa bi lahko ponudil tudi pretočni ogled igranja prek storitve Facebook Live (videoprenos v živo). Se Steamu tresejo hlače? Bo Facebook postal še vladar oblačnih iger?
Čeprav se mu to zdi usojeno, pa bo Steam precej trd oreh, saj ima kar 125 milijonov aktivnih uporabnikov. Je pa za Facebook računica preprosta. Od nakupa iger bi zaslužil 30 odstotkov, istočasno pa ustvaril nove težke odvisnike od svojega omrežja.
Más información:
facebook.com