fbpx

Accidentes de selfies: los selfies son cada vez más mortales

Ste vedeli, da je lani več ljudi umrlo v nesrečah, ko so delali selfi, kot pa v nesrečah zaradi napada morskega psa? Trud, da bi posneli najlepši ali pa najbolj epski selfi v ekstremnih situacijah, kot je visenje s klifov ali družba divjih živali, se včasih konča tragično. To dokazujejo tudi statistični podatki, zbrani v zadnjih treh letih.

Pri ameriški agenciji za zbiranje podatkov Priceonomics so pogledali v arhive nesreč zadnjih treh let, ki so se zgodile med snemanjem usodnih selfijev. Od 49 ljudi, ki so od leta 2014 umrli v s selfiji povezanih nesrečah, je 75 % moških, njihova povprečna starost pa je 21 let. Starost najmlajšega udeleženca nesreče je 14, najstarejšega pa 32 let. Po podatkih sodeč se zdi, da je rek “starost je modrost” v tem primeru na mestu ali pa le velja, da mlajši posnamejo več selfijev, na žalost tudi v nevarnih situacijah.

Nevarne situacije za snemanje sefijev.
Nevarne situacije za snemanje sefijev.

Najpogostejši vzrok smrti so padec z višine (največkrat s klifa ali visoke zgradbe), ahogo y padec pod vlak. Vzrok nesreče so motnje iz okolice, ki odvrnejo pozornost nesrečnežev, medtem ko se trudijo posneti popoln selfi v nevarnih situacijah.

LEE MAS: Este año han muerto más personas por selfies que por ataques de tiburones

Največ, kar 40 % vseh smrti zaradi s sefiji povezanih nesreč se je zgodilo En India. Pri Priceonomics sklepajo, da je vzrok zelo velik delež nesreč zaradi utopitve v tej državi. Sledijo ji Rusija in ZDA, medtem ko je bila taka nesreča na Kitajskem, presenetljivo, samo ena.

Najpogostejši vzrok, s selfiji povezanih nesreč, je padec z višine.
Najpogostejši vzrok, s selfiji povezanih nesreč, je padec z višine.

Če torej želite posneti selfi v naravi, se najprej razglejte naokoli, se postavite na varno mesto in šele nato vzemite telefon ter posnemite najbolj epski selfi do zdaj. In ne pozabite; če stojite na robu klifa, je varneje, če fotografijo posname vaš prijatelj.

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.