fbpx

El nuevo Alfa Romeo Giulia: quien espera, espera

alfa romeo giulia

Kdor čaka, dočaka. Alfa Romeo je sicer svoje oboževalce pustila dolgo čakati na novost, a čakanje se je izplačalo. Ob 105. obletnici obstoja znamke so namreč med žive vrnili slovito ime Alfa Romeo Giulia. Gre za naslednico slovite Alfe 159, ki se je dvignila kot feniks iz pepela, a si po videzu s predhodnico ni podobna. Vzporedno z Giulio je svoj premierni nastop doživel tudi osvežen logotip znamke, kjer pa mesto jasno nista izgubili kača renesančne dinastije Visconti in lombardski križ.

Versión deportiva Alfe Romeo julia (Quadrifoglio Verde) je svoj debi pred svetovno javnostjo nedavno doživela v renoviranem muzeju v Areseju pri Milanu. Nova Giulia je prevzela štafetno palico od slavne predhodnice Alfe 159, njena konkurenca na trgu pa bodo BMW-jeva serija 3, Audi A4 in RS4 in Mercedes-Benz razreda C (Mercedes-AMG C63 S). Giulia je rezultat treh parametrov in sicer kakovostne zunanjosti, preprostosti in občutka za razmerje. Zaenkrat so znani podatki le nezmogljivejše različice (QV), ki kakopak ne štedi z močmi.

Nova Alfa Romeo Giulia bo obračala poglede.
Nova Alfa Romeo Giulia bo obračala poglede.

Pod pokrovom, ki prenaša moč na zadnja kolesa (na voljo bo tudi pogon na vsa štiri) se skriva težka konjenica, ki šteje 510 konj (375 kW), priganja pa jih 3.0-litrski turbobencinski V6 motor. Ta jo od 0 do 100 km/h izstreli v 3,9 sekundah, kljub ”besnim” podatkom pa je športna izdaja ekonomično oziroma varčno naravnana, saj 100 odstotno aluminijasta struktura (karoserijo krasi fenomenalna aerodinamika in zatorej super koeficient zračnega upora), ki ”prizemlji” avto k tlom in elektronsko izključevanje valjev, ko jih ne potrebuje, prispevata majhen delež v malho izpustov CO2 in skrbita za gospodarnost.

LEE MAS: Alfa Romeo Spirito: un estudio de motocicleta futurista que refleja la tradición italiana

Kljub temu športnega oglašanja ne zadušita, športnost pa izdajajo še aktivni spojler spredaj, DNA sistem s kvartetom nastavitev načina vožnje (”dynamic”, ”natural”, ”advanced efficient” in ”race”), bikasti zadek in še bi lahko naštevali. Vstopne Giulie naj bi poganjali 2.0-litrski V4 in V6 bencinski oziroma dizelski agregati.


Tako kot filmski režiserji ZF-filmov, ki se vse manj zatekajo k posebnim učinkom, se tudi Alfa Romeo z novo Giulio zateka k dobri stari mehaniki, medtem ko so inženirji elektroniko dodali le po potrebi. Narejena je na novi ”giorgio” platformi, snovalcem pa je uspela tudi distribución ideal del peso te 1500 kg težke mrcine, torej 50:50. In čeprav je športno naravnana in zato kompaktna, pa so bili pri Alfi pri sicer ”voznikocentrični” potniški kabini zelo radodarni.

Más información

Más información:
alfaromeo.si

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.