fbpx

(video) Audi R8 – svelati i segreti della seconda generazione (2015)

Audi R8 - 2015

Audi ha anche fatto trapelare foto della seconda generazione di Audi R8 (2015) prima del Motor Show di Ginevra. E anche qui abbiamo qualcosa di cui essere felici. No, queste non sono le curve delle donne, ma le curve e le risorse dell'Audi R8. I "panni" sono caduti anche dal lunotto posteriore, sotto il quale si intravede meravigliosamente il motore V10 da 5,2 litri con tecnologia Stratified Cylinder Filling (FSI), che offrirà versioni da 540 e 610 cavalli (modello V10 Plus) .

Druga generacija Audija R8 je po videzu sicer podobna serijski različi, a verjetno vas bolj kot to zanima, kako se odreže ”na teku” na 100 km/h. Tega zmore v 3,5 secondi, medtem ko je Plus še za odtenek hitrejši (3,2 sekunde). Svoj maksimum dosežeta pri 320 oz. 330 km/h in kljub tem izjemnim številkam nista požrešna kot Lakotnik, saj je poraba Plus edicije le za slab liter višja od serijskega modela (11,8 l/100 km proti 12,4 l/100 km), pa tudi pri izpustih CO2 ni bistvene razlike (275 g/km proti 289 g/km). Kaj pa pravite na laserske žaromete, na sistem ”start&stop” na sedemstopenjski vzdolžni dsg menjalnik Stronic? Bomba! A ostanimo še malce zunaj.

PER SAPERNE DI PIÙ: Novi Audi A1 sportback – nove športne vsebine za najmanjši model s štirimi krogi na nosu

Na voljo bosta dve ”obutvi”. Osnovna bo 19-colska (spredaj 245/35, zadaj 295/35), medtem, ko bo 20-colska (245/30 in 305/30) opcijska. Brzdale jih bodo keramične zavore in dvojni difuzor v sendviču med izpušnima cevema, ki bo skrbel za podtlak in odlično lego celotnega divjaka.

Fresco di Ingolstadt. A8V10.
Fresco di Ingolstadt. A8V10.

Ogljikovo kožo (sprednji usmernik zraka, zunanja vzvratna ogledala) bosta dopolnjevala pokrov in streha iz plastike CRFP, zaradi česar sodi v peresno ali vsaj veltersko kategorijo superšportnikov. 1555 oziroma 1454 kg tudi pomeni, da je glede na prejšnji model shujšal za 50 kilogramov in je zato še bolj agilen. In če se prestavimo še malo v notranjost. Tam bo voznika pričakala osvežena voznikova kabina z 12,3-palčnim Audijevim virtualnim prikazovalnikom. In če vam ni do poslušanja predenja motorja, si lahko omislite Bang & Olufsen zvočni sistem. Da napraskate 165 tisoč oziroma nekaj čez 187 evrov, imate čas do poletja, ko naj bi druga generacija množično zapeljala iz Ingolstadta.

Maggiori informazioni

Več o njem bo razkritega tu:
www.salon-auto.ch

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.