In primo luogo, intendiamo in questo senso che il motoscafo Dasher di Hinckley è stato progettato da zero con l'intenzione di essere una barca elettrica completa e di lusso. C'è una differenza se abbiamo una nave già sviluppata in cui è cambiata solo la propulsione, o se immaginiamo un lusso a propulsione elettrica proprio all'inizio della progettazione e creiamo il prodotto finale attorno a questa idea.
Hinckleyjeva plovila se med nami že skoraj 90 anni. V tem času si je podjetje ustvarila visok renome med ljubitelji luksuznih plovil. Njihov najnovejši gliser Dasher predstavlja popolnoma nov izdelek, za katerega je bilo potrebnega veliko načrtovanja E premetenega iskanja rešitev. Ena izmed rešitev je vsekakor uporaba modernih, lahkih materialov. Pri 2950 kilogramih je Dasher Hinckleyjevo najlažje plovilo. Za trup in ostalo površino gliserja so uporabili fibra di carbonio, kar je poleg teže dodalo še izredno trdnost trupa. Tikov les je skorajda Hinckleyjev zaščitni znak, a so se mu tokrat morali odpovedati. Zgolj zaradi teže seveda. Zamenjala ga je umetna masa, ročno pobarvana v imitacijo lesa in med njo in pravim tikom je na prvi pogled nemogoče opaziti razliko.
Za pogon Dasherja skrbita dva elektromotorja Deep Blue 80i 1800, vsak z 80 konjskimi močmi. Motor izdeluje nemško podjetje Torqeedo, vsakega pa poganja baterija s 40 kWh, vzeta iz auto Bmw i3. Baterije omogočajo okoli 60 chilometri dosega pri hitrosti okoli 16 chilometri all'ora. Če želite biti hitrejši, tj. med 30 in 40 km/h, se bo razdalja znižala na 40 kilometrov. Da ne bi prihajalo do zmede pri količini energije, je osrednji zaslon na dotik prilagojen prav temu, saj stalno spremlja razmerje moči in preostale energije. Tako bo strah pred prazno baterijo povsem ridondante.
PER SAPERNE DI PIÙ: TORQEEDO: ELEKTRIČNI GLISERJI Z BMW DNK-JEM
Prednost električnih plovil pred električnimi avtomobili je tudi v tem, da je infrastruktura v marinah že nared. Dasher namreč za polnjenje svojih baterij potrebuje le 4 ure, če ga priklopimo na 50-ampersko linijo. Hinckleyjev Dasher bo svoje kupce našel predvsem v Evropi, kjer je mnogo jezer, na katerih je motor na notranje zgorevanje prepovedan. In cena? Ni prav poceni, saj vsa ta tehnologija nekaj stane, in zato je treba za Dasher odšteti okoli pol milijona ameriških dolarjev.
Galerija slik: Hinckley Dasher
Maggiori informazioni:
hinckleyyachts.com