Bugatti Chiron har vært med oss i to år, og det var bare et spørsmål om tid før vi kunne se den mer aggressive versjonen. Bugatti Chiron Sport har ikke mer kraft enn den vanlige Chiron, men takket være mange forbedringer og lavere vekt kan den være merkbart mer aggressiv i svinger.
Bunnlinjen eksotičnega superšportnika še vedno ostaja njegovo srce 8-litrski 16-valjni W-motor s 1500 konjskimi močmi. Nye Bugatti Chiron Sport ima izboljšano vozno dinamiko in trše vzmetenje, medtem ko je motor ostal nespremenjen. Blažilniki so pri različici Sport za 10 % trši kot pri standardnem Chironu. To se opazi predvsem pri vožnji skozi ovinke. Chiron Sport je od zdaj bogatejši še za funkcijo Dynamic Torque Vectoring. Ta poskrbi, da dobi vsako kolo ravno toliko navora, kot ga v danem trenutku potrebuje. Tudi to pripomore k učinkovitejši vožnji skozi ovinke, sistem pa je mogoče uporabljati pri vseh voznih načinih.
Chiron Sport je za 18 kilogramov lažji od ostalih Chironov. To so dosegli z intenzivno uporabo karbonskih vlaken, iz katerih so narejena platišča, pokrovi turbinskih hladilnikov in celo brisalci. Pri Bugattiju so ponosni, da so prvi med avtomobilskimi proizvajalci, ki so se odločili za uporabo karbonskih vlaken za izdelavo brisalcev, ki so kar 77 % lažji od običajnih.
Zaradi zmanjšanja teže in vseh izboljšav je po podatkih proizvajalca Chiron Sport za kar 5 sekund hitrejši na Bugattijevi testni stezi Nardo, če ga spet primerjamo z običajnim Chironom. V nekaterih zavojih so dosegli hitrosti, ki so presegale 200 km/h. Chiron Sport bo tako ponudil še več vznemirjenja v vožnji. Srečneži, ki si ga bodo lahko privoščili, bodo poleg posodobljene tehnologije lahko izbirali še med novimi kombinacijami zunanjih in notranjih barv.
Galerija – Bugatti Chiron Sport
Mer informasjon:
bugatti.com