Jaguar ønsker ikke å komme med spådommer, men det ser ut til at nye E-Pace kan bli enda mer vellykket enn F-Pace, deres litt større SUV. Den ble nylig stilt ut i London, og førsteinntrykket er "bombastisk". De fleste SUV-er er så like at du bare kan skille dem fra merket foran, men E-Pace har noe helt eget.
Če smo v uvodu omenili večji Jaguar F-Pace, vsekakor s tem nismo mislili, da je Jaguar E-Pace le njegova manjša različica. Pri Jaguar so želeli oblikovati povsem novo obliko avtomobila. Če so si že od kod ‘izposodili’ kakšno idejo, so si jo pri F-Typu, sicer Jaguarjevi športni liniji. Že ko pogledamo obliko prednjih žarometov, zadnji del avtomobila ter 21-tommers felger, največja v tem razredu do zdaj, opazimo, da gre za poseben karakter. Ian Callum, prvi oblikovalec pri Jaguarju, pravi, da tako zunanjost kot notranjost E-Pacea obljubljata užitke v vožnji. Notranjost, ki spet rahlo spominja na športnega F-Typa, je morda Jaguarjevo najboljše delo do zdaj. Vsaka podrobnost je bila očitno skrbno načrtovana in premišljena. E-Pace je opremljen z 10-palčnim zaslonom na dotik Touch Pro, ki omogoča povezavo 4G og 8 Wi-Fi Hotspotov og 12,3-palčnim digitalnim zaslonom TFT na instrumentalni plošči.
LES MER: JAGUAR F-PACE: SUV PO PROFESIJI, ŠPORTNIK PO DUŠI
566-litrski prtljažnik zadostuje za potovalko, teniško torbo, otroški voziček pa še bo ostalo nekaj prostora. Tudi 2-litrski motor Ingenium ni od muh. Dizelska različica bo opremljena s 150, 180 oz. 240 ‘konjički’, bencinska pa z 246 oz. 296. Od 0 do 100 km/h bo pospeševal slabih 6 sekunder, končno hitrost pa doseže pri 243 km/h.
Cena za tega lepotca se začne pri 33.700 evrih.
Galerija slik: Jaguar E-Pace
Mer informasjon:
jaguarslovenija.si