fbpx

Novi Nissan Leaf (2018): nova podoba svetovne uspešnice

Nissan Leaf je najbolje prodajani električni avtomobil na svetu. Prvič je na trg pripeljal v letu 2010, do zdaj pa so prodali več kot 280.000 Leafov. Po Teslinem modelu 3 je prihod novega Nissan Leafa zagotovo ena od pomembnejših električnih novic. Novi Nissan Leaf (2018) tako ponuja novosti v tehnologiji, večjo avtonomijo in popolnoma nov dizajn.

Nissan je s predstavitvijo novega Nissan Leaf odlašal kar nekaj časa, za nekatere mogoče celo predolgo. A zdaj je tu in iz videnega lahko sklepamo, da si pri Nissanu niso želeli samo njegove zamenjave, temveč želijo z novincem ostati na prvem mestu med električnimi avtomobili. To je s prihodom Tesla in drugih proizvajalcev električnih avtomobilov postalo težje, nikakor pa nemogoče.

Nova generacija Nissan Leafa bo na voljo z dvema baterijama med kapasitet 40 kWh og 60 kWh. S prvo naj bi bilo moč prevoziti okoli 378 kilometrov po NEDC-ciklu. Močnejša naj bi omogočala doseganje razdalj prek 400 kilometer daleč, a uradnih meritev žal še ni. Elektromotor ostaja enak kot na dosedanjem Leafu, tj. z močjo 110 kW, a je bil prilagojen in gre zdaj več moči v kolesa. Končna moč tako znaša 147 hestekrefter. 40-kilovatna baterija se prek običajne domače vtičnice polni  8  til 16 ur, s pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutter. Najvišja hitrost je še vedno omejena na 144 km/t.

S pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80% polna v 40 minutah.
S pomočjo hitrega polnjenja pa je baterija do 80 % polna v 40 minutah.

Dizajn novega Nissan Leafa je občutno spremenjen, tako zunanji kot notranji. Pri Nissanu so bili pozorni na pomanjkljivosti prejšnjega modela, kot je recimo priključek za polnjenje avtomobila. Ta ima zdaj spremenjeni kot navzgor, kar pomeni, da se vam ni več treba sklanjati, ko želite “priklopiti” avtomobil. Najbolj opazna novost je tako imenovano e-pedal. Funkcijo vklopimo s pritiskom na gumb, s tem pa stopalko za gas hkrati spremenimo še v stopalko za zavoro. Sistem namreč deluje z uporabo regenerativne sile. Za dodajanje hitrosti stopalko pritisnemo, za zaviranje umaknemo nogo z nje. Sliši se komplicirano, ampak temu ni tako. Tudi nevešči vozniki se bodo tega hitro priučili. Omenimo lahko še funkcijo ProPILOT, ki je že Nissanov korak proti autonom kjøring in se lahko skoraj sam vozi po sredini avtocestnega pasu.

PREBERITE ŠE: NISSAN ROGUE TRAIL WARRIOR: KJER SE POT ZA VEČINO KONČA, SE ZANJ ŠELE ZAČNE

Nissan Leaf bo na slovenskem trgu na voljo spomladi 2018, na trg pa vstopa suvereno in zelo samozavesten.

Galerija slik: Nissan Leaf

Mer informasjon

Mer informasjon:
nissannews.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.