fbpx

Hvordan verdenscupen slo Super Bowl

Unruly rev fra hverandre tallene som hang fast på VM-reklamer og Super Bowl-reklamer, og fant noen interessante funn. Blant annet delte vi, selv før første fløyte blåste, flere av de som var laget eksklusivt for VM enn de som kun var laget for Super Bowl i 2014.

Če gre torej verjeti podjetju Unruly je SP v nogometu 2014 pometlo z ameriškim nogometom brez prelitega znoja, čeprav finale lige NFL velja za največji posamični športni dogodek na svetu. 20 najbolj vročih oglasov za Svetovno prvenstvo v nogometu smo namreč do tega trenutka prek socialnih omrežij delili dalje že kar 6,9 milijonkrat, kar je 31.4% več v primerjavi s top 20 oglasi za letošnji Super Bowl. A če iz enačbe vzamemo zgolj Shakirin Activia videoklipp »La La La«, ki je, roko na srce, bolj videospot kot oglas, je Super Bowl še vedno rahlo spredaj. A le še za jard ali dva.


Poleg Unruly-ja je svoj “piskrček” statistike pristavila tudi Googlova predstavnica in dejala, da sami sicer ne štejejo klikov vezanih zgolj na SP, saj tematsko oglasov običajno ne osamijo, je pa poudarila, da je Shakirin »La La La« s trenutnimi 110 milijoni ogledov zbral že več kot dvakrat toliko ogledov kot najbolj popularen oglas za Super Bowl, Budweiserjev »Puppy«.

Kolumbijski glasbenici na lestvici števila ogledov za SP sledita Nikova »Winner Stays« s 76 milijoni in »The Last Stand« s 33 milijoni, daleč za njima pa je Castrolova »Footkhana« z nekaj čez 15 milijoni.

LES MER: Ljubljanski lokali kot podaljšek nogometnih tribun




Za konec skočimo še štiri leta nazaj, na SP v nogometu v Južni Afriki. Takrat si je prek spleta vsaj minuto finalne tekme ogledalo kar 909 milijonov ljudi, medtem kot je letošnji Super Bowl požel 111.5 milijona spletnih gledalcev.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.