SOF 2017 (Slovenian Advertising Festival) returnerer til Kempinski Palace Portorož mellom 6. og 7. april. Programdelen av festivalen, med hovedtema 'Menneskelig faktor i reklame', vil gi deltakerne et nytt perspektiv på markedsføring og kommunikasjon og det bredere markedsføringsyrket. For mange år siden ble reklame ansett som et prestisjefylt yrke og i noen tilfeller til og med en del av populærkulturen, men i dag står det overfor utallige utfordringer. Selv en god idé kan mislykkes på utallige punkter hvis vi ikke innser hvor viktig den menneskelige faktoren er i den mangefasetterte reklameprosessen. SOF 2017 vil fokusere på selvransakelse og forståelse av individers roller med mål om å synliggjøre profesjonen og gi den den betydningen den fortjener.
SOF 2017 bo tudi letos obiskovalcem osrednjega in najpomembnejšega dogodka slovenske komunikacijske stroke vlival novega optimizma in navdiha, saj lahko tudi letos pričakujemo širok nabor domačih in mednarodnih govorcev. Veliki oder bo gostil zvezde, kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, starejši tekstopisec, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljavec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi.
LES MER: Konsert: 2Cellos - Ljubljana vil være vitne til et episk skue i 2017
Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.
Mer informasjon:
sof.si