fbpx

Generácia Z: charakteristika generácie narodenej v rokoch 1995 až 2010

Generacija Z

Viete, kto je typickým predstaviteľom generácie Z, známej aj ako tichá generácia, net generation, e-generation a iGeneration? Ide o generáciu narodenú v rokoch 1995 až 2010, ktorá je prakticky od detstva pripojená na internet, ktorá celé dni hľadí na displej telefónu, tabletu či notebooku, píše vety bez interpunkcie, hľadá odpovede na Googli a listuje knihy iba v škole. Sú to vynaliezaví jedinci, ktorí vyrastajú vo svete okamžitých informácií a ktorých jediný detský kanál, ktorý poznajú, je YouTube.

Predstavujeme vám značilnosti generacije Z, generacije, ki je od prvih vzdihljajev vpeta v komunikacijske in tehnološke mreže, ki večino časa preživi na spletu in trenutno predstavlja okoli 20 odstotkov svetovnega prebivalstva.

ČÍTAJ VIAC: 33 spôsobov, ako môžeme ostatným liezť na nervy

Značilnosti generacije Z:

So strokovnjaki za internet

Ker so pripadniki generacije Z vseskozi priklopljeni na splet, najdejo odgovore na vprašanja, kot bi trenil. Namesto odprtih knjig imajo ob sebi raje ”odprtih” več zaslonov.

Raje se sporazumevajo s sporočili, kot govorijo v živo

Generacija Z se raje sporazumeva digitalno, kot ima diskusijo v živo. Preden začnete zavijati z oči, ima to določene prednosti. Ni čudne tišine, lažje se izražamo, lahko premislimo, kaj izjavimo …

Njihovi idoli so YouTube zvezdniki

Pripadniki generacije Z se zgledujejo po YouTube zvezdah, kot je PewDiePie.

Zaradi recesije so hitreje postali zreli

Generacija Z se je stvari okoli sebe zares začela zavedati v času gospodarske krize, zato je ta generacija bolj iznajdljiva kot predhodna, saj ve, da se mora znajti sama in si tudi sama ustvarjati priložnosti, ne pa čakati nanje.

Hobije spreminjajo v službe

Raziskave kažejo, da namerava kar 76 odstotkov pripadnikov generacije Z iz svojega hobija narediti službo. Da, eno je kruta realnost, drugo pa so sanje. A z Googlom ob strani vedo, kako uresničiti svoje sanje.

So vedno en korak spredaj

Pripadniki generacije Z, kot rečeno, iz svojih hobijev ustvarjajo zaposlitev, zato že kot najstniki začenjajo graditi svojo blagovno znamko, saj razumejo moč družbenih omrežjih, ki imajo vpliv ne le na zasebno življenje, pač pa so tudi njihov življenjepis.

Generacija Z je generacija inovatorjev

Zagonska podjetja rastejo kot gobe po dežju, in če pogledate povprečno starost teh podjetij, vam bo hitro jasno, da se med generacijo Z skrivajo bodoči tehnološki voditelji.

Tehnologiaj jim je bila položena v zibelko.
Tehnologiaj jim je bila položena v zibelko.

Generacija Z je aktivna generacija

So aktivni državljani, aktivisti s pristnim namenom reševanja sveta pred pogubo. Vidijo širšo sliko in imajo čut za okolje, predvsem pa vest.

Prednost dajejo kakovosti

Kvaliteta pred kvantiteto je glavno vodilo generacije Z. So izjemno selektivni, zato so prava uganka za oglaševalce, saj stvarem ne nasedajo zlahka.

So bolj odprti do drugačnosti

Zanje so besede, kot sta gej in transspolna oseba, nekaj vsakdanjega, ne pa tabu in urbani mit.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.