Efter det senaste löftet från den första mannen på det populäraste sociala mediet Facebook, Mark Zuckerberg, att planera fler oberoende ansökningar i år, meddelade de ankomsten av den första i går. Papper ger alltså ett nytt sätt att läsa nyheter på språng.
Ansökan Paper naj bi že nekaj let razvijala ekipa 15 ustvarjalcev, ki delujejo pod iniciativo Facebook Creative Labs. Na voljo bo le za iOS naprave in vsebovala bo 19 različnih rubrik, med drugim tudi šport, pop kulturo, tehnološke novosti in zabavo. Slednjo v največji meri prinaša povzetek novičk iz sveta naših Facebook prijateljev (“news feed”), grafično odlično prilagojen branju na pametnih telefonih. Poudarek je na zgodbičenju skozi pretežno slikovni material, s čimer se Facebook, ki mu nekateri napovedujejo zaton do leta 2017, rahlo približuje konkurenčnemu Instagramu. Značilno horizontalno pomikanje skozi vsebine, ki jih lahko približujemo in odmikamo, tako mamljivo vabi k intenzivnejšemu doživljanju utrinkov življenja.
Uporabniki se bodo na želene vsebine lahko naročili, za zdaj pa jih ne bo možno personalizirati, kar pomeni, da bodo vsi naročniki videli enako zaporedje in razpored novic. Poleg tega bodo lahko z možnostjo predogleda tudi sami delili objave, ki bodo vidne tako med vsebinami aplikacije kot tudi na njihovih Facebook profilih. Za razliko od ostalih Facebook aplikacij, pa bo Paper vsaj sprva deloval popolnoma brez podpore oglaševalcev.
Kralj med družbenimi omrežji tako ponovno premišljeno stremi v prihodnost. Povzemajoč nekatere najbolj priljubljene in hkrati najučinkovitejše elemente drugih družbenih medijev ter izpostavljajoč svoje najimenitnejše prednosti ustvarja novo mesto za spremljanje in pripovedovanja zgodb. Paper bo v Applovi trgovini z aplikacijami na voljo predvidoma 3. februarja.
Introducing Paper från Facebook han Vimeo.