Vet du vem som är en typisk representant för Generation Z, även känd som den tysta generationen, nätgenerationen, e-generationen och iGeneration? Det är en generation född mellan 1995 och 2010, som varit ansluten till internet praktiskt taget sedan barndomen, som stirrar på skärmen på en telefon, surfplatta eller bärbar dator hela dagen, skriver meningar utan skiljetecken, söker efter svar på Google och bara lämnar böcker i skolan. De är fyndiga individer som växer upp i en värld av omedelbar information och vars enda barnkanal de känner till är YouTube.
Vi presenterar för dig značilnosti generacije Z, generacije, ki je od prvih vzdihljajev vpeta v komunikacijske in tehnološke mreže, ki večino časa preživi na spletu in trenutno predstavlja okoli 20 odstotkov svetovnega prebivalstva.
LÄS MER: 33 sätt vi kan gå andra på nerverna
Značilnosti generacije Z:
So strokovnjaki za internet
Ker so pripadniki generacije Z vseskozi priklopljeni na splet, najdejo odgovore na vprašanja, kot bi trenil. Namesto odprtih knjig imajo ob sebi raje ”odprtih” več zaslonov.
Raje se sporazumevajo s sporočili, kot govorijo v živo
Generacija Z se raje sporazumeva digitalno, kot ima diskusijo v živo. Preden začnete zavijati z oči, ima to določene prednosti. Ni čudne tišine, lažje se izražamo, lahko premislimo, kaj izjavimo …
Njihovi idoli so YouTube zvezdniki
Pripadniki generacije Z se zgledujejo po YouTube zvezdah, kot je PewDiePie.
Zaradi recesije so hitreje postali zreli
Generacija Z se je stvari okoli sebe zares začela zavedati v času gospodarske krize, zato je ta generacija bolj iznajdljiva kot predhodna, saj ve, da se mora znajti sama in si tudi sama ustvarjati priložnosti, ne pa čakati nanje.
Hobije spreminjajo v službe
Raziskave kažejo, da namerava kar 76 odstotkov pripadnikov generacije Z iz svojega hobija narediti službo. Da, eno je kruta realnost, drugo pa so sanje. A z Googlom ob strani vedo, kako uresničiti svoje sanje.
So vedno en korak spredaj
Pripadniki generacije Z, kot rečeno, iz svojih hobijev ustvarjajo zaposlitev, zato že kot najstniki začenjajo graditi svojo blagovno znamko, saj razumejo moč družbenih omrežjih, ki imajo vpliv ne le na zasebno življenje, pač pa so tudi njihov življenjepis.
Generacija Z je generacija inovatorjev
Zagonska podjetja rastejo kot gobe po dežju, in če pogledate povprečno starost teh podjetij, vam bo hitro jasno, da se med generacijo Z skrivajo bodoči tehnološki voditelji.
Generacija Z je aktivna generacija
So aktivni državljani, aktivisti s pristnim namenom reševanja sveta pred pogubo. Vidijo širšo sliko in imajo čut za okolje, predvsem pa vest.
Prednost dajejo kakovosti
Kvaliteta pred kvantiteto je glavno vodilo generacije Z. So izjemno selektivni, zato so prava uganka za oglaševalce, saj stvarem ne nasedajo zlahka.
So bolj odprti do drugačnosti
Zanje so besede, kot sta gej in transspolna oseba, nekaj vsakdanjega, ne pa tabu in urbani mit.