fbpx

Generation Z: egenskaper hos generationen födda mellan 1995 och 2010

Generacija Z

Vet du vem som är en typisk representant för Generation Z, även känd som den tysta generationen, nätgenerationen, e-generationen och iGeneration? Det är en generation född mellan 1995 och 2010, som varit ansluten till internet praktiskt taget sedan barndomen, som stirrar på skärmen på en telefon, surfplatta eller bärbar dator hela dagen, skriver meningar utan skiljetecken, söker efter svar på Google och bara lämnar böcker i skolan. De är fyndiga individer som växer upp i en värld av omedelbar information och vars enda barnkanal de känner till är YouTube.

Vi presenterar för dig značilnosti generacije Z, generacije, ki je od prvih vzdihljajev vpeta v komunikacijske in tehnološke mreže, ki večino časa preživi na spletu in trenutno predstavlja okoli 20 odstotkov svetovnega prebivalstva.

LÄS MER: 33 sätt vi kan gå andra på nerverna

Značilnosti generacije Z:

So strokovnjaki za internet

Ker so pripadniki generacije Z vseskozi priklopljeni na splet, najdejo odgovore na vprašanja, kot bi trenil. Namesto odprtih knjig imajo ob sebi raje ”odprtih” več zaslonov.

Raje se sporazumevajo s sporočili, kot govorijo v živo

Generacija Z se raje sporazumeva digitalno, kot ima diskusijo v živo. Preden začnete zavijati z oči, ima to določene prednosti. Ni čudne tišine, lažje se izražamo, lahko premislimo, kaj izjavimo …

Njihovi idoli so YouTube zvezdniki

Pripadniki generacije Z se zgledujejo po YouTube zvezdah, kot je PewDiePie.

Zaradi recesije so hitreje postali zreli

Generacija Z se je stvari okoli sebe zares začela zavedati v času gospodarske krize, zato je ta generacija bolj iznajdljiva kot predhodna, saj ve, da se mora znajti sama in si tudi sama ustvarjati priložnosti, ne pa čakati nanje.

Hobije spreminjajo v službe

Raziskave kažejo, da namerava kar 76 odstotkov pripadnikov generacije Z iz svojega hobija narediti službo. Da, eno je kruta realnost, drugo pa so sanje. A z Googlom ob strani vedo, kako uresničiti svoje sanje.

So vedno en korak spredaj

Pripadniki generacije Z, kot rečeno, iz svojih hobijev ustvarjajo zaposlitev, zato že kot najstniki začenjajo graditi svojo blagovno znamko, saj razumejo moč družbenih omrežjih, ki imajo vpliv ne le na zasebno življenje, pač pa so tudi njihov življenjepis.

Generacija Z je generacija inovatorjev

Zagonska podjetja rastejo kot gobe po dežju, in če pogledate povprečno starost teh podjetij, vam bo hitro jasno, da se med generacijo Z skrivajo bodoči tehnološki voditelji.

Tehnologiaj jim je bila položena v zibelko.
Tehnologiaj jim je bila položena v zibelko.

Generacija Z je aktivna generacija

So aktivni državljani, aktivisti s pristnim namenom reševanja sveta pred pogubo. Vidijo širšo sliko in imajo čut za okolje, predvsem pa vest.

Prednost dajejo kakovosti

Kvaliteta pred kvantiteto je glavno vodilo generacije Z. So izjemno selektivni, zato so prava uganka za oglaševalce, saj stvarem ne nasedajo zlahka.

So bolj odprti do drugačnosti

Zanje so besede, kot sta gej in transspolna oseba, nekaj vsakdanjega, ne pa tabu in urbani mit.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.