fbpx

Lexus GS F – lexusova najbolj športna limuzina

Prestižna znamka pod okriljem Toyote je v Detoritu razkrila najbolj športno različico svoje srednje športne limuzine Lexus GS - F. Pod pokrovom za razliko od nemške konkurence 5,0-litrski V8 atmosferski bencinar, za njim pa obilo športne tehnike v obliki nove osem stopenjske avtomatike, prednji diferencial TVD in sistem prilagodljive vozne dinamike.

V odsotnosti superšportnega LFA, ki prav v tem trenutku čaka na reinkarnacijo in zeleno luč, je Lexus GS F  trenutno najbolj športni model te znamke, s katerim pri Lexusu nadaljujejo tradicijo zmogljivih športnih različic aktualnih modelov. Črka F na koncu imena modela tako pri tej renomirani japonski znamki pomeni podobno kot pri bavarskih modelih črka M, ali še malce severneje končnica AMG.

Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži,  športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.
Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži, športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.

Z njim želijo pri Lexusu konkurirati najbolj športnim limuzinam D-segmenta kjer že vrsto let kraljujejo audi RS6, BMW M5 och Mercedes E63 AMG, in pristašem teh speljati kakšnega kupca. Pod pokrovom izredno dinamično oblikovane in s pomočjo številnih spojlerjev športno zaključene zunanje podobe je tako kot pri RC F, 5,0-litrski osemvaljnik, ki pa presenetljivo za razliko od prej omenjene “nemške svete trojice” ne diha s pomočjo tekniker turba.

Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.
Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.

Atmosferec tako iz petih litrov prostornine iztisne zmogljivih, a nič več dih jemajočih 348 kW ali 467 KM pri visokih 7.100 vrtljajih. To pa je v primerjavi s prej omenjenim bavarcem in modelom s trikrako zvezdo na nosu občutno manj, saj slednji zmore 410 kW ali 557, bavarski tekmec pa še malenkost več in sicer 412 kW in 560 KM. Ima pa GS F vsaj enega aduta v svoji roki ali bolje rečeno rokavu in sicer nizko težo, saj je z 1.830 kilogrami za 115 kg lažji od M5, od modela s trikrako zvezdo na nosu pa kar 195 kg. Mogoče so Japonci zaradi tega še malce zadržani glede podatkov o zmogljivostih modela GS F, saj podatkov o pospešku in končni hitrosti še niso razkrili.

Za čim boljši prenos moči na zadnji par koles skrbita na novo umerjena osem stopenjska avtomatika med prednjim diferencialom TVD, s čimer naj bi bili oprijem in vozne lastnosti kar se da primerljivi tistim pri BMW M5. Sistem prilagodljive vozne dinamike pa ponuja tri zanimive nastavitve in sicer: standardno, slalom in dirkanje.

LÄS MER: Slovenska predstavitev Lexus NX

Z oblikovnega stališča različico GS F od ostalih ločijo posebej napihnjena zunanjost, vključno z novimi 19-tums fälgar (pnevmatike dimenzij 255/35 spredaj in 275/35 zadaj), izboljšan športni izpušni sistem s av fyra (pravimi) izpušnimi cevmi, aerodinamični dodatki, spojler iz ogljikovih vlaken, ogromna kromirana maska spredaj in še bi lahko naštevali.

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.