Den klassiska Mercedes-köparen är inte den yngsta. Han behöver ingen rygg till sin sportrekvisita, barnvagnar och liknande. Han upplevde detta någonstans tidigare, under åren då han bara planerade sin livsväg. Därav det faktum att Mercedes kombi aldrig har varit populära bland köpare av detta märke. De representerar bara omkring blygsamma och genomsnittliga 10 procent av den totala försäljningen. Det vill Mercedes ändra på med CT-modellen, vars försäljning startade i dagarna.
Mercedes si praktično z vsakim nya modeller, ki ga pošlje na trg želi populacije, ki po mercedesih prej ni posegala. Jezi ga predvsem dejstvo, da je konkurenca v tem segmentu izjemno uspešna in že nekaj časa ustvarja boljše tržne deleže.
Z novim razredom C in oblikovnim pristopom modelov zadnje generacije, pa se želi približati dinamični populaciji kupcev. Le tem, pa je v svoji genetiki namenjen model C T, oziroma C Estate.
Priznati je potrebno, da pri obliki mercedesovi oblikovalci pod taktirko vodje design oddelka Roberta Lešnika, ne grešijo. Novi C T (estate) je oblikovno izjemno dinamično vozilo z neverjetno skladnostjo linij in tistim X faktorjem, ki mercedese postavlja na drug nivo, kot ostala dva nemška konkurenta. Pozornost do detailov in izdelave, smak och vonj materialov je enostavno drugačen in občutek je, da prav na tem področju mercedes išče tistega nekoliko bolj zahtevnega kupca. Kupca z enostavno več okusa in prefinjenosti.
C model je tehnološko tisti model pri katerem ta znamka stavi in uvaja napredne tehnologije asistence pri vožnji. Le ti so namenjeni predvsem izboljšanju pasivne varnosti in preprečevanju klasičnih vozniških napak. Na tem področju je mercedes vodilni v segmentu saj ponuja vrhunske varnostne pripomočke, kot je sistem active lane assist, ki tudi samodejno popravi volan, če zapeljemo preko črte ter sistem presafe, ki do hitrosti 50 km/h in ob zaznavanju ovire ali pešca na cestišču samodejno ustavi vozilo in pri tem prepreči najhujše.
Körupplevelser so odlični tudi zaradi prilagodljivega zračnega vzmetenja AIRMATIC, ki tako kot v admiralski ladiji te znamke, mercedesu razreda S poskrbi za predvidljivo nastavljanje vzmetenja s spremljanem podlage vozišča. O kvaliteti tega elementa priča tudi podatek, da ima C T “dovoljenje” za vleko tudi do 1800 kilogramov težke prikolice z naletno zavoro, kar pa je skoraj dostavniški podatek.
Posebno akcijsko ponudbo bodo pripravili v prihodnjih dneh.
Mer information:
mercedes-benz.si