fbpx

10 skrivnosti, ki vam jih v hotelu ne bodo zaupali

Kakor v vsaki stroki, se tudi v hotelirstvu skriva veliko skrivnosti, ki jih poznajo le uslužbenci.

Katerih 10 skrivnosti, ki vam jih hotelirji sicer ne bi zaupali, razkrivamo tokrat?

Spletni ponudniki rezervacij si odrežejo svoj kos pogače.

Spletne strani, kot je denimo Booking, prejmejo do kar 30 odstotkov zneska rezervacije namestitve. Priporočamo vam, da hotel kontaktirate neposredno in poskusite iztržiti nekaj odstotkov cenejšo ponudbo.

V hotelih v sklopu hotelskih verig ne pričakujte popusta.

Z neodvisnimi, družinskimi hoteli se je mogoče pogoditi za ceno, medtem ko večina hotelskih verig temu ni naklonjena.

Dajte sobaricam čas.

Dajte sobaricam čas.
Dajte sobaricam čas.

Če ste zaradi takšnih ali drugačnih razlogov v hotel prispeli že 3 ure pred predvideno prijavo, ni nič nenavadnega, da vaša soba še ni pripravljena. Predlagamo vam, da si v recepciji privoščite kavo in v miru počakate, da sobarice opravijo svoje delo.

Za boljšo sobo povprašajte na samem.

Če niste zadovoljni s svojo namestitvijo in si želite prostornejšo sobo, tega ne izražajte, ko ste v bližini drugih gostov hotela.

O izletih se pozanimajte na recepciji.

O izletih se pozanimajte na recepciji.
O izletih se pozanimajte na recepciji.

Turistične agencije svoje stranke pogosto prepričajo, da se z njimi odpravijo na preplačane izlete. Za infromacije o slednjih raje povprašajte receptorje, ki vas bodo seznanili z ugodnejšimi ponudbami.

Vsi lažemo.

Šef od nas marsikdaj zahteva, da prikrijemo resnico. Če se v hotelu pokvari dvigalo, receptor pa vam zatrdi, da bo popravljeno do jutri, to še ne pomeni, da bo temu res tako.

Ne telefonirajte v času odjav in prijav.

Ne telefonirajte v času odjav in prijav.
Ne telefonirajte v času odjav in prijav.

Med 9. in 13. uro se v hotelih običajno odvijajo odjave in prijave gostov, zato hitro pride do gneče. V tem času so uslužbenci zelo zaposleni, zato jih ne motite s klici s posebnimi zahtevami.

Vzemite hotelsko milo.

Mila, šamponi in losjoni, ki vas pričakajo v sobi, so tam z razlogom. Hotelsko osebje želi, da jih vzamete s seboj in logotip hotela ponesete v svet.

Uslužbenci se do vas obnašajo tako, kot se vi do njih.

Ob pogovoru z receptorji ne smete pozabiti, da so tudi oni ljudje. Večina zaposlenih v hotelu se bo vedno potrudila, da vam pomaga po najboljših močeh.

Vse se da dogovoriti.

Vse se da dogovoriti.
Vse se da dogovoriti.

Če vaš hotel ponuja tako topel bife kot tudi kontinentalni zajtrk, potem je težko najti razlog, zakaj vam toplega zajtrka ne bi mogli dostaviti v sobo. Hotelsko osebje vas bo ob takšni prošnji le redko zavrnilo.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.