Ko pomislite na Ford Mustang, si verjetno predstavljate divjega konja, ki se podi po odprtih cestah. Toda novi Mustang GTD za leto 2025 je več kot le divji konj - je čistokrvni dirkalnik, pripravljen za cesto. Z več kot 800 konjskimi močmi in tehnologijo, ki je prepovedana v dirkaških pravilnikih, je to Mustang, ki bo presegel vsa vaša pričakovanja.
Ford Mustang GTD, ki bo na voljo konec leta 2024 ali v začetku leta 2025, je omejena izdaja cestne različice GT3 dirkalnika s cenovno oznako 300.000 $. Ime “GTD” izhaja iz dirkaške klase IMSA GTD, kjer se GT3 različica pomerja v ZDA. Kljub govorici, Mustang GTD nima sredinsko nameščenega motorja. Namesto tega ima superpolnjen 5,2-litrski V8, ki je nameščen pred voznikom. Končna moč še ni znana, vendar Ford cilja na več kot 800 KM (800+ HP) = 596 kilovatom (kW). Motor doseže več kot 7.500 vrtljajev na minuto in ima titanov izpušni sistem z aktivnim ventilom. Mustang GTD ima transaksel menjalnik, kar pomeni, da je menjalnik nameščen zadaj, kar prispeva k skoraj popolni 50-50 težinski porazdelitvi. Gre za osemstopenjski dvojno-sklopčni menjalnik, moč pa iz motorja na menjalnik prenaša karbonski kardanski gred.
Mustang GTD se ponaša s t.i. semi-aktivnim vzmetenjem, ki omogoča prilagajanje vzmetnih stopenj in višine vožnje. V načinu “Track Mode” se vozilo zniža za 40 mm (1,575 inča). Karoserija Mustang GTD je izdelana iz ogljikovih vlaken, kar zmanjšuje težo. Ogljikova vlakna najdemo na sprednjem razdelilniku, pokrovu motorja, blatnikih, pragovih, strehi, pokrovu prtljažnika in zadnjem difuzorju. Za tiste, ki želijo še več, so na voljo dodatni ogljikovi deli za sprednji in zadnji del vozila.
Ford Mustang GTD za leto 2025 ni le avtomobil, je izjava. Z največjo močjo, ki jo je Ford kdaj koli ponudil v Mustangovi liniji, in tehnologijo, ki je prepovedana v dirkaških pravilnikih, je to vozilo, ki bo postavilo nove standarde v avtomobilski industriji. Če želite biti del te zgodovine, se pripravite na hitro prijavo – in globok žep.