Ko je svet pričakoval izključno električno prihodnost za ikonični Mini Cooper, so pri znamki presenetili. Predstavili so povsem novo generacijo Mini Cooperjev, modela C in S, ki bosta še naprej poganjana z bencinskimi motorji. S tem Mini dokazuje, da kljub električni revoluciji, bencinski motorji ostajajo del njihove prihodnosti.
Mini je razkril, da bodo prvi modeli nove generacije (šasija F66) na voljo z 2,0-litrskim turbo motorjem, še preden bo na trg prišla električna različica. To je odlična novica za ljubitelje znamke, ki so morda skrbeli, da Mini popolnoma opušča bencinske različice svojih Cooperjev za leto 2025. Namesto tega, Mini Cooper živi dalje v obliki Cooper C in športnejšega Cooper S, delijo pa si preoblikovanje z električnim modelom, zagotavljajoč vožnjo, podobno vožnji z gokartom, in Mini dizajn, ki ostaja na voljo brez potrebe po polnilniku.
Mini svojo ponudbo modela Cooper s 2,0-litrskim turbo motorjem poleg baterijsko električnih (BEV) različic imenuje “Moč izbire”. To, po besedah Mini, strankam omogoča, da doživijo Mini Cooper 2025 in vse prihodnje Mini modele na način, ki ga želijo. V primeru Mini Cooperja, bencinski motor je namenjen tistim, ki “cenijo tradicionalno zmogljivost in značilen zvok motorja z notranjim zgorevanjem,” pravi Stefanie Wurst, vodja znamke Mini.
Športnejši Mini Cooper S s štirivaljnim motorjem razvije moč 150 kW (204 KM) in zagotavlja največji navor 300 Nm, kar mu omogoča, da pospeši od 0 do 100 km/h v impresivnih 6,6 sekunde. Na drugi strani, trivaljni motor Mini Cooper C ponuja moč 115 kW (156 KM) in doseže navor 230 Nm, s čimer vozilo doseže 100 km/h v 7,7 sekunde. Za tiste, ki upajo na ročni menjalnik, bo razočaranje. Noben Mini Cooper 2025 ne bo ponujal ročnega menjalnika. Dejansko v nobenem novem Cooperju sploh ni klasičnega menjalnika; za izbiro vožnje nazaj, nevtralne, vožnje naprej in se uporablja stikalo, parkirna zavora pa se aktivira z bližnjim gumbom na plošči pod okroglim zaslonom na armaturni plošči.
Notranjost je v osnovi enaka kot v električnem Cooperju, z novim 9,4-palčnim okroglim centralnim infotainment zaslonom, ki deluje na operacijskem sistemu Mini (OS) 9. Brez merilnika hitrosti pred voznikom, je vse informacije potrebno prebrati na tem okroglem zaslonu, kar Mini vrača k lokaciji centralnega merilnika iz poznih 50-ih let (znamke Morris in Austin).
S sedeži zadaj, je prostor za prtljago omejen na 250 litrov, ki se razširi na 974 litrov, ko so naslonjala sedežev zložena. Zadnja luč Mini je evolvirala zahvaljujoč LED matrični osvetlitvi, ki ustreza LED žarometom spredaj. Na voljo so tri izbirne svetlobne podpise za dnevne luči v klasičnih, priljubljenih in JCW vzorcih, vsaka možnost pa vpliva na animirane pozdravne in v slovo animacije.
Proizvodnja Mini Cooper S 2025 se bo začela marca in bo imela začetno maloprodajno ceno okoli 35.000 evrov. Mini Cooper C bo začel s proizvodnjo julija, z začetno maloprodajno ceno okoli 30.000 evrov. O točnih cenah bomo še poročali.
Z novo generacijo Mini Cooperjev, modeli C in S, Mini ohranja svojo bogato tradicijo, hkrati pa korak z inovacijami. Ponudba bencinskih motorjev skupaj z naprednimi digitalnimi funkcijami in ikoničnim dizajnom zagotavlja, da bo Mini Cooper še naprej izbira za tiste, ki iščejo edinstveno vozno izkušnjo, bodisi z notranjim zgorevanjem ali baterijskim električnim pogonom. Z “Močjo izbire” Mini ponuja nekaj za vsakogar, ne glede na to, ali cenite tradicionalno zmogljivost ali ste pripravljeni sprejeti električno prihodnost.