Subarujev Trailseeker je novi električni divjak, pripravljen za Evropo, Ameriko in vse med njimi. Robustna postava, štirikolesni pogon in Teslina polnilna mreža? Da, prosim.
Subaru Trailseeker je očitno zrasel na hormonih za rast SUV-jev. Z dolžino 4.926 mm (194 inčev) in višino 1.681 mm (66,2 inča) deluje kot dobro nahranjen brat Solterre. Medosna razdalja znaša konkretnih 2.950 mm (116,1 inča), kar pomeni več prostora za noge, glavo in najstnika z odvečnimi torbami. Oddaljenost od tal znaša 211 mm (8,3 inča), kar pomeni, da se ne bo ustrašil niti planinskih kolovozov. Prtljažnik pogoltne več kot 900 litrov – dovolj za vikend paket, dodatnega psa in prenosni žar. In ker gre za resnega vlečnega konja, zmore Trailseeker povleči do 1.588 kilogramov (3.500 funtov).
Pospešek za kurjo kožo – Subaru Trailseeker
Pod karoserijo se skriva 74,7 kWh baterijski paket, ki napaja dva elektromotorja – enega na vsaki osi. Skupaj proizvedeta približno 280 kW (375 KM), kar Trailseekerja katapultira do 100 km/h v približno 4,3 sekunde. Doseg znaša več kot 420 kilometrov (260 milj) po EPA standardu, kar pomeni, da boste brez težav naredili krog Ljubljana–Zagreb–Plitvice–nazaj. Vožnja je tiha, linearna in – kot bi rekli Subarujevci – zanesljiva kot švicarska ura, le da ima ta ura štirikolesni pogon.
Teslina vtičnica v japonskem suvu? Jep.
Ena od večjih novosti je standardni NACS (Tesla) polnilni priključek, ki Trailseekerju omogoča dostop do več kot 15.000 Teslinih superpolnilnic po ZDA in Kanadi. Na hitrosti polnjenja ne skopari – z močjo do 150 kW lahko napolniš baterijo od 10 % do 80 % v približno 30 minutah. Ne najhitreje verndar v večini primerov zadosti.
Kabina, kjer infotainment prehiti pokrajino
Trailseekerjeva notranjost je digitalno igrišče z ogromnim 14-palčnim vodoravnim zaslonom, ki izgleda kot Netflix s kolesi. Seveda imaš na voljo brezžični Apple CarPlay in Android Auto, dve brezžični polnilni mesti za pametne telefone, USB-C priključke za zadnje sedeže in vse tisto, kar potrebuje družina, ki med vožnjo gleda štiri različne serije hkrati.
Varnost zagotavlja sistem EyeSight s celotnim arzenalom senzorjev in asistenčnih sistemov: prilagodljivi tempomat, opozorilo na nenamerno menjavo pasu, zaznavanje pešcev in skorajda vse razen digitalnega terapevta.
Zunanjost: malo Rambo, malo sci-fi
Zunanjost Trailseekerja zadeva pravo ravnovesje med robustno klasiko in futurističnimi poudarki. Črna plastika okoli blatnikov ni le za šminko – ščiti pred skalami, vejevjem in urbanimi bojišči parkirišč. Na voljo so 18- ali 20-palčna platišča, nova šestzvezdna osvetljena značka spredaj in tridimenzionalni logotip zadaj, ki bi si ga z veseljem nalepili tudi na laptop.
In cena? Ni zastonj, a ni niti luksuz za elite
Čeprav uradna cena še ni znana, lahko pričakujemo, da bo Trailseeker v osnovni izvedbi stal okoli 42.000 € (45.000 $). To ga postavlja ob bok modelom kot so Tesla Model Y, Hyundai Ioniq 5 in Ford Mustang Mach-E – le da ima Subaru več terenskega značaja in manj tehnološkega napuha. Prodaja se prične v začetku leta 2026, do takrat pa si lahko Trailseekerja v mislih že opremite z nosilcem za kolesa, mini hladilnikom in šotorom za na streho.
Zaključek: Trailseeker je električni junak za tiste, ki ne marajo ostati na asfaltu
2026 Subaru Trailseeker je več kot le električni SUV. Je premišljeno zasnovano vozilo za vse, ki so naveličani preveč gladkih električnih crossoverjev in si želijo nekaj bolj robustnega, bolj uporabnega – in, iskreno, bolj »Subaru«. Če sanjate o električnem avtu, ki je pripravljen na blatne poti, dolge družinske izlete in vse vmes, potem Trailseeker ni le nova izbira. Je prava.