Medijski svet se je močno spremenil – pasivni spremljevalec ‘z ulice’ se je spremenil v aktivnega ustvarjalca vsebin, ki je postal tako rekoč konkurenca tradicionalnim medijem. In koliko prostora mu lahko namenimo? Koliko glasno lahko spregovori? Kako njegove vsebine vplivajo na javno mnenje? Odgovore na vprašanja boste dobili na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), ki bo v okviru predavanj slovenskih in tujih govornikov postavil mejo med družbenimi in tradicionalnimi mediji. Nagradili bodo tudi najboljša oglaševalska dela, udeleženci pa boste izmenjevali znanja in izkušnje, ter se prvič ali ponovno srečali s kolegi iz oglaševalskega sveta.
Demokratizacija medijev v sožitju s tehnologijami in spletom je navadnega državljana spremenila v medij – ta je začel ustvarjati vsebine, jih deliti na družbeni omrežjih in v določeni meri vplivati na oblikovanje javnega mnenja. Na družbenih kanalih je tako vsakdo postal in še zmeraj lahko postane avtor, pisec, fotograf, filmar, …
Všečki so nova valuta, objave lahko vplivajo na poslovanje podjetij, komentarji pod objavami vzbudijo zanimanje novinarjev, hashtagi pa lahko ljudi celo povežejo v gibanje.
In zaradi tega ‘medijskega hrupa‘ se bodo na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu ukvarjali z vprašanji, kako glasno lahko spregovorijo državljani prek svojih blogov in družbenih omrežij. Namreč včasih smo ob omembi teh zamahovali z roko, danes pa ustvarjajo javno mnenje in celo vplivajo na izide volitev.
Odgovore na vsa prašanja boste lahko dobili na 28. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF). Spremljali boste lahko tudi podelitev nagrad za najboljša oglaševalska dela, izmenjevali boste znanja in izkušnje, ter se prvič ali ponovno srečali s kolegi iz oglaševalskega sveta. Karte lahko kupite na njihovi spletni strani.
Več informacij:
sof.si