fbpx

6 vljudnih navad, ki gredo hotelskemu osebju v resnici res na živce

Foto: envato
Zadnjič posodobljeno:

Tu je nekaj vljudnih navad, ki imajo povsem drugačen učinek, kot bi si želeli. Preverite, čemu se je v hotelu bolje izogniti.

Tu je nekaj vljudnih navad, ki se jim velja naslednjič izogniti, saj včasih tudi dober namen splava po vodi.

Brskanje po vozičkih sobaric

Čeprav potrebujete dodatno brisačo ali šampon, sobarice pa ne želite motiti za tako malenkost, je bolje, da se njenega vozička sami ne dotikate. Mamljivo je, da bi stvar preprosto vzeli iz vozička, ki je priročno parkiran na hodniku, ali iz odprte omare toda to lahko povzroči pravi “kaos”. Velike hotelske verige namreč dnevno beležijo zaloge posameznih pripomočkov, »pogrešani« vzglavnik pa lahko sobarici nakoplje vrsto težav.

Foto: Unsplash/Ashwini Chaudhary

Mislite, da zaposleni živijo v hotelu

Veliko gostov si predstavlja, da zaposleni v hotelu živijo na lokaciji ali vsaj v bližini. Kot je za Reader’s Digest povedala ena izmed sobaric v letovišču na Floridi, je pogosto deležna vprašanj o tem, kako je živeti v letovišču, kako zabavno je in ali je službo sprejela zaradi bonitet, ki jih omenjeno letovišče nudi. Še huje je, ker nekateri gostje domnevajo, da svoj poklic opravlja iz ljubezni in pripadnosti letovišču. »Le kdo rad ves dan čisti?! To počnem, ker potrebujem plačo. A vseeno se moram nasmejati in zahvaliti gostom, ki mislijo, da mi dajejo kompliment,« je povedala neimenovana sobarica.

Zaupate jim, da bodo računi pravilni

Dandanes veliko ljudi uporablja samodejne blagajne, vendar je presenetljivo veliko tistih gostov, ki se odjavijo na recepciji, a niti ne pogledajo svojega računa. Kot so povedali številni receptorji, je lepo, da jim ljudje zaupajo, a v sistemu lahko pride do napake, zato priporočajo, da vedno preverite račun. Čeprav se ne prvi pogled zdi kot ena vljudnih navad, da nezaupanja ne pokažemo, vam bodo receptorji hvaležni, če jih ne boste gnjavili za napake naknadno.

Foto: Unsplash/Louis Hansel

Sprašujete o njihovem osebnem življenju

Pogovor s prijazno sobarico, hišnikom ali vratarjem je odlična ideja, a bodite spoštljivi in se do njih nikar ne obnašajte kot do služinčadi. Prijetni pogovori so po godu hotelskemu osebju, a večina ne mara, ko ti preidejo na osebno raven. Ni jim všeč, če jih sprašujete po njihovem partnerskem statusu, otrocih, priimku ali celo uri, ob kateri končajo z izmeno.

Pomagate jim pri čiščenju

Vsake toliko časa sobarice naletijo na gosta, ki bo poskušal pomagati pri čiščenju – bodisi tako, da bo čistil skupaj z delavcem (ne-ne!) ali pa bo poskušal predvideti, kaj bi mu prišlo prav, na primer tako, da bo slekel vso posteljnino in jo položil ma tla. S tem boste morda sobarici nakopali le še več dela, saj posteljnine ne menjajo vsak dan. Pa tudi z brisanjem pultov in pometanjem, ne boste sobaricam naredili nobene usluge.

Svojih težav jim ne zaupate takoj

Med eno najbolj neprijetnih navad gostov je hotelsko osebje navedlo navado, da ljudje o svojih težavah ne povedo takoj, temveč z njimi odlašajo, saj en želijo biti v nadlogo. Nekateri se tako kuhajo v sobah, kjer ne dela klima, drugi spijo v umazani posteljnini. Zato je prav, da jim poveste, kaj vas moti in skušali vam bodo pomagati po najboljših močeh.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.