Najboljši vodni skuterji za sezono 2026?! Vodni skuterji – jet ski za prijatelje – v sezoni 2026 prestavljajo letvico (in brizge) še nekoliko višje. Rekordne konjske moči se srečujejo z oblazinjenim udobjem in elektroniko, ki bi ji zavidala marsikatera limuzina: od zavornih sistemov, ki ustavijo na vodi skoraj tako hitro kot likanje dobrega koktajla, do velikih barvnih zaslonov z GPS-om, Bluetoothom in nastavljivimi voznimi profili.
V nadaljevanju vam serviramo tri glavne kategorije – najboljši vodni skuterji za sezono 2026– rekreativno, športno in potovalno – ter njihove zvezdniške predstavnike iz delavnic Sea-Doo, Yamahe in Kawasakija, kjer trenutno poteka prava tehnološka dirka. Najprej skočite v spodnjo tabelo za ekspresni sprehod po številkah, nato pa podrobneje spoznajte zmogljivosti, uporabniške vtise in okvirne cene vsakega modela.
Najboljši vodni skuterji za sezono 2026?! Trg osebnih plovil za rekreacijo na vodi zadnja leta strmo raste in najnovejša generacija vodnih skuterjev odseva to popularnost. Proizvajalci kot Sea-Doo (BRP), Yamaha in Kawasaki vlagajo v inovacije, da bi pritegnili širok krog kupcev – od začetnikov, ki iščejo enostavno zabavo na vodi, do adrenalinskih entuziastov in celo ribičev. Pri izbiri idealnega modela za leto 2026 je treba upoštevati predvideno rabo (sproščeno križarjenje, športna vožnja ali daljše touring ture), zmogljivost motorja, kapaciteto sedežev in seveda proračun. V nadaljevanju predstavljamo najboljše predstavnike v razredu rekreativnih, športnih in potovalnih vodnih skuterjev, skupaj z njihovimi ključnimi specifikacijami, novimi tehnologijami in uporabniškimi ocenami.
Rekreativni vodni skuterji (začetniki in vsestranska raba) – najboljši vodni skuterji za sezono 2026
Rekreativni razred zajema modele, namenjene širokemu krogu uporabnikov – od čistega vstopnega razreda za začetnike do vsestranskih srednje zmogljivih skuterjev, ki združujejo zabavno vožnjo in uporabnost. Ti modeli običajno nimajo ekstremno močnih, s kompresorjem podprtih motorjev, zato so bolj varčni in lažji za upravljanje, a vseeno ponujajo dovolj moči za vleko smučarja ali vožnjo dveh do treh oseb. Poudarek je na stabilnosti, enostavnem rokovanju in ugodnejši ceni.
Sea-Doo Spark
Sea-Doo Spark – »Najboljši za začetek«. Sea-Doo Spark že vrsto let velja za odlično vstopno točko v svet vodnih skuterjev. Dvosedežni Spark poganja lahek 899 ccm Rotax motor v različici z 60 KM ali 90 KM, kar zadostuje za hitrosti okoli 80 km/h. S težo le okrog 190 kg je izjemno okreten in varčen (rezervoar meri 30 L). Spark slovi po enostavnem vzdrževanju in “neprekosljivem razmerju med zabavo in ceno” – to je model, ki ga pogosto srečamo v turističnih letoviščih za izposojo, saj je nezahteven za vožnjo in ponuja obilico zabave za začetnike.
Kljub nizki osnovni ceni lahko Spark opremimo z dodatki, kot so odstranljiv nepremočljiv avdio sistem, sistem zavor/razsmernika (iBR) in sprednji prostor za shranjevanje, kar poveča njegovo uporabnost. Okvirna cena: okoli 7.000 USD (približno 6.500 €) za osnovni model z 60 KM, do nekaj tisočakov več za močnejšo različico s 90 KM in dodatno opremo.
Yamaha VX Cruiser HO
Yamaha VX Cruiser HO – »Najbolj prodajani vsestranski model«. Če je Spark sinonim za preprostost, je Yamaha VX Cruiser HO sinonim za vsestranskost in udobje v rekreativnem razredu. Serija VX je prodajna uspešnica že več kot desetletje zaradi zanesljivosti in stabilnega trupa, ki se izkaže tako na mirnih jezerih kot na rahlo razburkanem morju. Model VX Cruiser HO letnika 2025/2026 je dobil nadgrajen 4-valjni motor z 1,9 l prostornine (1898 ccm) in okoli 200 KM, kar je največja delovna prostornina v panogi za motor brez prisilnega polnjenja. Rezultat je živahnejši pospešek in višja končna hitrost v primerjavi s predhodnikom, ne da bi pri tem žrtvovali legendarno Yamahino zanesljivost. VX Cruiser HO je trimestni skuter s “križarskim” sedežem (stopničast sedež, ki vsakemu naslednjemu potniku dvigne položaj za boljši razgled) in obilico odlagalnega prostora (~114 L).
Pohvali se lahko z največjim serijskim prikazovalnikom v tem razredu – 4,3-palčni barvni LCD zaslon Connext ponuja pregled nad vsemi podatki, od hitrosti do nastavitev načina vožnje. Standardno sta vgrajena tudi Yamahin dvosmerni sistem RiDE (ločeni ročici za plin naprej in vzvratno zaviranje, kar zelo olajša manevriranje in ustavljanje) ter tempomat in način za plovbo pri nizkih vrtljajih (no-wake mode) za udobno vožnjo po pravilih plovbe. Okvirna cena: približno 13.000–14.000 USD (12.000–13.000 €) za različico VX Cruiser HO z 1,9-litrskim motorjem in osnovno opremo.
Kawasaki STX 160
Kawasaki STX 160 – »Uravnotežena zmogljivost in kapaciteta«. Kawasaki je v razred rekreativnih skuterjev v zadnjih dveh letih vnesel veliko svežine z obnovljeno serijo Jet Ski STX 160. Modeli STX 160, 160X in 160LX za 2025/2026 uporabljajo preverjeni 1,5-litrski vrstni štirivaljnik (1498 ccm) z ~160 KM, ki zagotavlja zanesljivo pospeševanje, odlično porabo in nizke emisije. Posebnost nove generacije STX je povečana kapaciteta goriva – posodobljena zasnova trupa je omogočila vgradnjo kar 78-litrske posode za gorivo, kar je največ v tem razredu.
To v praksi pomeni daljše izlete brez pogostega ustavljanja za dolivanje bencina. Trup STX je širši in zelo stabilen, primeren za tri osebe, ob tem pa dovolj agilen za razigrano vožnjo. Višji izvedbi STX 160X in STX 160LX ponujata še nekaj dobrot: model LX vključuje tovarniško vgrajen zvočni sistem JETSOUND z Bluetooth povezljivostjo, križarjenju namenjen tempomat, posebno udoben “LXury” sedež ter premium dvobarvno oblazinjenje in preproge. Kot zanimivost ima STX serija vgrajen tudi sistem brezstičnega imobilizatorja, ki onemogoči zagon brez ustreznega digitalnega ključa – koristen varnostni dodatek proti kraji. Okvirna cena: osnovni STX 160 okoli 12.000 USD (11.000 €), model 160LX s polno opremo približno 14.000 USD (13.000 €).
Športni vodni skuterji (visoka zmogljivost in tekmovalni razred) – najboljši vodni skuterji za sezono 2026
Športni oziroma visoko zmogljivi modeli so “dirkalniki” na vodi – zasnovani za pospeške, ostre manevre in najvišje hitrosti v okviru varnostnih omejitev. V letu 2025/2026 smo priča konjenici nad 300 konjskih moči: proizvajalci tekmujejo, kdo bo ponudil najhitrejši serijski skuter. Ti modeli imajo praviloma prisilno polnjene motorje (kompresor), ki zagotavljajo eksploziven pospešek – mnogi dosežejo 100 km/h v približno 4 sekundah ali manj. Da voznik ostane obvladljivo na plovilu, imajo športni modeli posebej oblikovane ergonomične sedeže, nastavljivo krmilo, agresivne stranske sponzone za boljši oprijem v ovinkih ter napredne elektronske sisteme kot so samodejni trim (nastavitev naklona med pospeševanjem) in možnost izbire med več močnostnimi programi motorja. Za varnost skrbi vgrajen zavorni/vzvratni mehanizem, ki omogoča hitro ustavljanje tudi pri višjih hitrostih.
Sea-Doo RXP-X 325
Sea-Doo RXP-X 325 – »Kralj pospeškov«. Sea-Doo je z modelom RXP-X 325 postavil nov mejnik, saj gre za prvi serijski vodni skuter s 325 KM. Opremljen je z na novo razvitim 1630 ccm tricilindričnim Rotaxovim motorjem z dodatnim kompresorjem (ACE 1630), ki razvije rekordnih 240 kW moči. Rezultat? Sunek adrenalina, ki katapultira RXP-X do 60 mph (96 km/h) v približno 3,4 sekunde – to je pospešek, primerljiv z vrhunskimi športnimi avtomobili. Končna hitrost je tovarniško omejena na okoli 67 mph (108 km/h) zaradi varnosti, a nekatere meritve na zaprti vodi so pokazale, da lahko s speed modulom RXP-X preseže 118 km/h. Posebnost tega modela je trup T3-R in t. i. Ergolock-R kokpit: ozek športni sedež z visokim hrbtiščem ter globokimi izrezi za kolena vozniku omogočajo, da se “zaklene” s telesom v skuter in prenese več sil v ovinkih na noge in trup, namesto na roke.
Tovarna je dodala tudi nastavljiv blažilnik krmila – tri stopnje hidravličnega dušenja absorbirajo tresljaje in povratne sunke ob divji vožnji po razburkani vodi. RXP-X 325 je dvosedež (sopotnikov sedež je odstranljiv za dirkaško konfiguracijo) in ima v tej kategoriji presenetljivo veliko prostora za prtljago – Sea-Doo je inovativno zasnoval predal za prtljago pod krmilom, ki se odpre naprej proti vozniku, tako da lahko dostopate do 100+ litrov prostora kar sede na skuterju. Elektronika vključuje 7,8-palčni barvni zaslon (v Tech paketu tudi z navigacijo in povezavo z mobilno aplikacijo), 100W zvočni sistem in seveda zavorno-razsmerni sistem iBR tretje generacije. Strokovnjaki poudarjajo, da je RXP-X namenjen izkušenim voznikom – njegove brutalne zmogljivosti zahtevajo veščo roko in dobro fizično pripravljenost. Okvirna cena: vrhunska tehnologija in ekskluzivnost se odražata v ceni okoli 19.000–20.000 USD (18.000–19.000 €) za posebno izdajo RXP-X 325 z dodatno opremo. Eden najboljših na seznamu najboljši vodni skuterji za sezono 2026. Nakup na tej povzavi!
Yamaha GP1800R SVHO
Yamaha GP1800R SVHO – »Dirkalni DNK in ostro krmarjenje«. Yamaha GP1800R SVHO je Yamahin paradni konj v športnem segmentu, razvit s poudarkom na tekmovanjih. Poganja ga preverjeni 1,8-litrski štirivaljni agregat s kompresorjem (SVHO – Super Vortex High Output), ki z okoli 250 KM in veliko zalogo navora zagotavlja največjo moč v zgodovini Yamahinih plovil. Čeprav Yamaha uradno ne navaja pospeškov, v praksi GP1800R pospeši do 60 mph le malenkost počasneje od Sea-Doo RXP-X – ocenjuje se okrog 3,5 sekunde, končna hitrost pa je prav tako elektronsko omejena na ~67 mph (107 km/h). Kar loči GP1800R od konkurence, je izravan dirkaški pedigre: ožji in krajši trup v primerjavi s tekmeci (dolžina 3,35 m) pomeni nekoliko manj stabilnosti, a dosti bolj agilno obnašanje – vozniki opisujejo občutek, kot bi upravljali dirkalni motocikel na vodi. Za nadzor je vgrajen Yamahin sistem RiDE (kar je ključno pri zaviranju pred bojami) ter 4,3-palčni barvni zaslon z možnostjo nastavitve omejitve končne hitrosti in pospeška – koristno, ko skuter posodiš manj izkušenemu prijatelju. GP1800R SVHO je po ocenah eden najbolje vodljivih skuterjev: zaradi nekoliko manjše mase in ostrega trupa “reza” skozi ovinke z neverjetno natančnostjo, hkrati pa ohranja sposobnost vožnje po razburkani vodi brez izgube stika s površino. Tudi ta model omogoča nadgradnjo z dvojnim zvočnim sistemom (2 × 4,5” vgrajena vodoodporna zvočnika) in povezavo Bluetooth za glasbo na vodi. Okvirna cena: približno 16.000–17.000 USD (15.000–16.000 €) za GP1800R SVHO, kar glede na dirkaške zmogljivosti velja za dobro vrednost.
Kawasaki Ultra 310X
Kawasaki Ultra 310X – »Moč za odprto morje«. Kawasakijeva serija Ultra 310 je med navdušenci znana kot muscle car med vodnimi skuterji. Model Ultra 310X se ponaša s 310 KM in kompresorsko podprtim 1,5-litrskim motorjem – kombinacija, ki jo je Kawasaki izpilil skozi leta dirk na odprtem morju. Ultra 310 je največji in najtežji med športnimi skuterji (dolžina ~3,44 m, teža pribl. 400+ kg suh), a tudi eden najbolj stabilnih, z globokim V-trupom, ki odlično reže valove in ostaja zanesljiv pri visoki hitrosti na razburkanem morju. Kljub masi pa 310X preseneti z okretnostjo – preizkuševalci pravijo, da se v zavoje podaja z natančnostjo bistveno manjšega plovila. Pospeški so, kot se spodobi za 310 konjev, vratolomni: “iz luknje” (iz mirovanja) skoči ta skuter silovito in doseže 68+ mph (110 km/h) vrhunske hitrosti brez težav. Kawasaki je posodobil tudi elektroniko: končno je tu elektronsko vodena vzvratna prestava in zavora, integrirana v desni ročici (Kawasaki jo imenuje EMS), kar močno olajša pristajanje in ustavljanje. Na krmilu je nameščen 7-palčni barvni večfunkcijski zaslon z vrtljivim kontrolnim gumbom, ki prikazuje vse potrebne informacije. Unikatna lastnost nove Ultra serije je tudi vzvratna kamera – vgrajena kamera na krmi omogoča pregled dogajanja za plovilom, bodisi pri vzvratni vožnji ali za spremljanje smučarja oz. tekmeca, ki vas poskuša prehiteti. Naj omenimo še “gullwing” stranska odlagalna predala ob sedežu, ki se odpirata navzgor kot krila galeba ter nudita hiter dostop do opreme kar med vožnjo. Čeprav so ti predali nekoliko posebni za uporabo, skupno ponujajo, skupaj z ogromnim sprednjim prostorom, rekordnih 160+ litrov prostora za shranjevanje – pri tako zmogljivem stroju tudi praktičnost ni zapostavljena. Okvirna cena: model Ultra 310X stane približno 19.000 USD (18.000 €), njegov luksuznejši brat Ultra 310LX (opis v nadaljevanju) pa se približa 21.000 USD (20.000 €), kar ga uvršča med najdražje na trgu.
(Opomba: Vsi športni modeli zahtevajo obvezno uporabo varnostne vrvice za zaustavitev motorja v sili in nošenje ustreznega rešilnega jopiča – pri takšnih hitrostih gre varnost vedno na prvo mesto!)
Potovalni vodni skuterji (Luxury Touring) – najboljši vodni skuterji za sezono 2026
Potovalni ali luxury touring modeli združujejo moč visoke zmogljivosti s komfortom in dosegom za daljše izlete. Običajno gre za večje, trimestne skuterje s prostornimi trupi, ki so izjemno stabilni in primerni tudi za vožnjo po razburkanem morju ali daljših razdaljah. Namesto ekstremnih pospeškov je tukaj poudarek na udobju potnikov, veliki kapaciteti goriva in prtljage ter dodatkih, ki naredijo izkušnjo prijetnejšo: tempomat, sistem zvočnikov, vetrobransko steklo, navigacija, večji sedeži in razne touring pripomočke (hladilne torbe, držala za prtljago, ribolovne dodatke itd.). Letnik 2025/2026 prinaša tudi visoko raven povezljivosti – največji modeli imajo zaslone velikosti tabličnega računalnika in elektroniko, ki tekmuje s sodobnimi avtomobili.
Sea-Doo GTX Limited 325
Sea-Doo GTX Limited 325 – »Zmogljivost in razkošje«. GTX Limited 325 je vrhunski touring model proizvajalca Sea-Doo in v letu 2025 prejel enak 325-KM motor kot športni RXP-X. Tako gre za najmočnejši touring skuter doslej pri Sea-Doo. Kljub izjemni moči je ta model uglašen za udobnejšo plovbo: pospeški so nekoliko zmehčani in končna hitrost elektronko omejena na ~62 mph (100 km/h), kar je še vedno več kot dovolj za križarjenja. Trup ST3 pri GTX slovi kot eden najstabilnejših – skuter ostaja miren tako pri vožnji po razburkani vodi kot pri mirovanju; celo če voznik stoji samo na eni stranici, se GTX komajda nagne. To cenijo tisti, ki uporabljajo skuter tudi za ribolov ali potapljanje, saj se lahko po želji sprehajajo po plovilu brez bojazni pred prevrnitvijo. Sea-Doo je ta model dobesedno napolnil s tehnologijo: novi 10,25-palčni barvni zaslon na dotik (največji v panogi) ponuja razdeljen prikaz navigacijskih kart in instrumentov ter se zgleduje po uporabniški izkušnji avtomobilskih sistemov (podpira povezavo z aplikacijo BRP GO! za vreme, zemljevide in glasbo). Med vožnjo se zaradi varnosti dotik zaklene, upravljanje osnovnih funkcij pa prevzamejo fizični gumbi ob krmilu. GTX Limited ima vgrajen Intelligent Brake & Reverse (iBR) sistem tretje generacije za varno zaviranje in manevriranje, ter Intelligent Debris-Free (iDF) funkcijo – s pritiskom na gumb lahko voznik obrne vrtenje turbine in izplakne morebitno nabrano morsko travo ali smeti iz sesalnega dela med vožnjo. Dodana je še kopica Limited dodatkov: odstranljiv organizator v prednjem 96-litrskem prtljažniku, dodatno oblazinjeni predeli za kolena, snemljiv zadnji sedež (s čimer nastane velika ravna ploščad za sončenje ali ribolov) in integrirani LinQ priključki na krmi za hitro pritrditev hladilne torbe, kanistra za gorivo ali druge prtljage. Seveda ne manjkajo niti 100 W vgrajeni zvočniki z Bluetooth povezavo ter elegantni detajli, kot so barvno usklajeni kovinski lak in izvlečni bitvi za privez. Okvirna cena: takšna “jahta v malem” stane okoli 22.000 USD (20.000 €), kar pa kupci v tem segmentu sprejemajo, saj dobijo enega najbolj impresivnih vodnih skuterjev na trgu, primerljivega z najboljšimi v razredu. Eden najboljših na seznamu najboljši vodni skuterji za sezono 2026.
Yamaha FX Cruiser SVHO (Limited)
Yamaha FX Cruiser SVHO (Limited) – »Udobje in tehnologija na najvišji ravni«. Yamahina serija FX Cruiser SVHO je neposredni tekmec zgoraj opisanemu GTX Limited. Gre za trimestni luksuzni skuter z Yamahinim 1,8-litrskim superkompresorskim motorjem (približno 250 KM) in prestižno opremo. FX Cruiser odlikuje nekoliko daljši trup (3,58 m), ki zagotavlja odlično stabilnost in veliko nosilnost – ta skuter zlahka prevaža tri odrasle osebe in še opremo, skupno preko 250 kg obtežitve. Model letnika 2025 je bogatejši za 7-palčni barvni zaslon na dotik (prenovljen glede na 4,3″ pri starejših modelih), ki ponuja pregledno grafiko in možnost prilagoditve prikaza. Yamahin sistem meni omogoča enostavno preklapljanje med prikazom zemljevidov, podatkov o vozilu in avdio nastavitvami. FX Cruiser SVHO je namreč opremljen tudi z večconsko Bluetooth avdio rešitvijo – integrirana sta dva 6,5-palčna vodotesna zvočnika, ki tvorita prijetno zvočno kuliso med vožnjo. Sedi se na treh stopničasto razporejenih mestih z visokim naslonjalom za voznika in sovoznika (Cruiser seat), kar močno prispeva h komfortu na daljših poteh. Poleg standardnega tempomata za križarjenje ima Yamaha FX tudi praktičen način No Wake (pri katerem skuter drži minimalno hitrost za plovbo skozi predele s prepovedjo glisiranja).
Za leto 2025 je Yamaha predstavila nov motor Marine 1.9 HO za nekompresorske modele, a FX SVHO ostaja na vrhu ponudbe s preverjenim superkompresorskim agregatom – zaradi nekoliko manjše delovne prostornine od konkurence dosega malo nižjo porabo goriva (Yamaha navaja do ~10 % manjšo porabo od primerljivih konkurentov), kar 70-litrski rezervoar skupaj s Cruise Assist tempomatom spremeni v odlično orodje za dolge razdalje. Omeniti je treba še Yamahino značilnost: odprt hladilni sistem. Za razliko od Sea-Doo in Kawasaki, ki uporabljata zaprto hlajenje z izmenjevalnikom (CLCS), Yamaha motor hladi neposredno z vodo iz okolja. To pomeni nekaj več vzdrževanja (spiranje s sladko vodo po uporabi v morju), a tudi manj komponent, ki bi se lahko pokvarile, in učinkovitejše hlajenje pri visokih obremenitvah. FX Cruiser SVHO slovi tudi po zanesljivosti – mnogi ga označujejo kot “limuzino na vodi”, ki pa je ob pritisku ročice plina še vedno sposobna prehiteti marsikateri gliser. Okvirna cena: približno 20.000 USD (19.000 €) za osnovno FX SVHO z avdio paketom, posebna omejena serija FX Limited SVHO (ki vključuje še dodatke kot so hladilna torba, navigacija Garmin in druge pripomočke) pa nekoliko več.
Kawasaki Ultra 310LX
Kawasaki Ultra 310LX – »Popolna kombinacija razkošja in moči«. Če skuter, opisan v športnem delu (Ultra 310X), opremimo z vsemi mogočimi dodatki za udobje, dobimo Jet Ski Ultra 310LX. Ta model združuje brutalno moč 310-konjskega agregata z elementi, ki zadovoljijo tudi lastnike jaht. Ultra 310LX ima vse, kar ponuja različica X, in še več: visoko vetrobransko steklo za zaščito pred vetrom pri hitri vožnji, ogromen sedež LXury z dodatnim oblazinjenjem in naslonom, ter že tovarniško vgrajen najnovejši 4-zvočnični avdio sistem Jetsound® moči 200 W. Zvočni sistem se poveže s pametnim telefonom, upravlja pa se lahko preko krmilnih gumbov na levem ročaju. Potniki bodo cenili razširjeno zadnjo ploščad z debelo dvobarvno oblogo proti drsenju – idealno za lažje vkrcavanje iz vode ali preživljanje časa na mestu. Kawasaki se ponaša, da je Ultra LX edini vodni skuter, ki serijsko nudi dveletno jamstvo in izjemno vzdržljivost; lasten preizkus v ZDA je pokazal, da lahko ta stroj v težkih pogojih offshore tekmovanj zdrži praktično vse, kar mu zadajo (serija Ultra je osvojila številne offshore dirke).
Še ena unikatna lastnost: Kawasaki Launch Control Mode (KLCM) – sistem za pomoč pri startu, ki samodejno optimizira trim in moč motorja za kar najhitrejši pospešek iz mirovanja, ne glede na obtežitev ali valove. To v kombinaciji s tremi izbirnimi močnostnimi profili (Full, Middle, Low) omogoča vozniku, da prilagodi obnašanje skuterja svojim željam ali razmeram (npr. omeji moč na ~60% za varnejšo vožnjo z otrokom na krovu). S takšno fleksibilnostjo Ultra 310LX “pokriva” vse vloge – od udobnega križarjenja do dirkanja. Okvirna cena: okoli 21.000 USD (20.000 €), s čimer je Ultra 310LX eden najdražjih, a tudi najbolj dovršenih vodnih skuterjev, ki v enem paketu združuje vse vrhunske lastnosti konkurenčnih modelov.
Zaključek: najboljši vodni skuterji 2026
V sezoni 2026 se ljubiteljem vodnih doživetij obeta pester nabor vrhunskih vodnih skuterjev. Rekreativni modeli ponujajo odlično izhodišče za začetnike in družine – Sea-Doo Spark navdušuje z nezapleteno zabavo, Yamaha VX z vsestranskostjo in Kawasaki STX 160 z udobjem ter dosegom na daljše razdalje. V razredu športnih jet skijev se odvija prava bitka za prestol: Sea-Doo RXP-X 325 je z rekordno močjo in izjemnim pospeškom postavil nov standard, a tudi Yamaha GP1800R SVHO in Kawasaki Ultra 310X dokazujeta, da lahko ponudita osupljivo hitrost in adrenalinske občutke – vsak s svojim pristopom (Yamaha z dirkaško okretnostjo, Kawasaki z močjo in stabilnostjo v težkih pogojih). V touring segmentu pa se luksuz in zmogljivost združita: Sea-Doo GTX Limited in Yamaha FX Cruiser SVHO prinašata na vodo tehnologije, ki smo jih še nedavno videli le v avtomobilih (veliki zasloni, pametna povezljivost, personalizacija vožnje), medtem ko Kawasaki Ultra 310LX pomeni vrhunec udobja z dodatki, ki iz dolge vožnje naredijo pravi užitek.
Pri izbiri najboljšega vodnega skuterja za leto 2026 je končna odločitev seveda odvisna od vaših prioritet – ali je to divja športna vožnja, sproščeno križarjenje s prtljago ali nekaj vmes. Ne glede na izbiro pa so vsi omenjeni modeli deležni pohval strokovnjakov in odlikovani z najsodobnejšimi rešitvami na področju zmogljivosti in varnosti. Kot je zapisal eden od recenzentov: “Jet ski so postali izjemno vsestranski – ne glede na to, ali ste popolni začetnik ali izkušen tekmovalec, se v ponudbi 2026 najde nekaj za vsakogar”. Sodobni vodni skuterji tako niso le orodje za zabavo, temveč prinašajo celovito izkušnjo – združujejo moč, tehnologijo in užitek na vodi v nepozaben paket. Srečno vožnjo in varno zabavo na valovih v 2026!
Cene se med trgi konkretno razlikujejo, zato jih navajamo v »goli« obliki – brez lokalnih davkov in drugih presenečenj na blagajni. Vzemite jih kot smerokaz, ne kot napoved bančnega izpisa. Ker City Magazine vsak mesec bere več kot devet milijonov radovednežev z vseh koncev planeta, uporabljamo globalno primerljive zneske, da nihče ne potrebuje kalkulatorja (ali hladne pijače za pomiritev tečajnih razlik).