Po uspehu kupeja S1 Project Ares Design, je podjetje “podražilo” svetovno javnost z različico zgoraj brez. Popolnoma zgoraj brez je najbolj pravilen opis Spyderja, saj karoserijska oblika t.i. “barchetta”, nima nikakršne strehe. Postavlja se ob bok Astona Martina Speedsterja ter Ferrarija Monze Spyder in si veliko delov sposodi pri trenutni generaciji Corvette C8. Tako nastane zanimiva mešanica izjemnega dizajna in surove “ameriške moči”, ki se z asfaltom poigrava s kar 715 konjskimi močmi. Zanimiva alternativa evropskim velikanom.
Da bi zagotovil vrhunsko izkušnjo vožnje, je ARES Centro Stile zasnoval dva usmernika vetra, ki se brezhibno pojavita iz poenostavljene karoserije Spyderja in na domiselni način preusmerita pretok zraka nad potniki v sesalnike zraka za nasloni za glavo. Na ta način se ustvari virtualni nadstrešek in mirno vozno okolje, da popolnoma uživate v edinstveni dinamični izkušnji.
Brez vetrobranskega stekla ima vijugasto ohišje iz ogljikovih vlaken S1 Projecta Spyder edinstveno, naravno obliko, ki teče skozi notranjost in deli potnike s sredinsko konzolo. Notranjost S1 Projecta Spyder je ročno izdelana in bogato obdelana z odličnim usnjem in alkantaro ter razkriva elegantne in hkrati minimalistične linije.
Pod ročno izdelano karoserijo iz ogljikovih vlaken je v S1 Project Spyder nameščen centralno nameščen, atmosferski motor V8. Z 8.800 vrtljaji na minuto bo generiral močan pospešek avtomobila, ki bo od 0 do 100 km/h pospešil v pičle v 2,7 sekunde. “Po naročilu”, pa je tudi izpušni sistem, ki poleg edinstvene moči iz avtomobila izstisne več.