fbpx

Bandit9 Ducati 821 – ko se umetnost sreča z ostrino hitrosti

Ekskluzivna kovinska mojstrovina, izdelana v le devetih primerkih

Foto: bandit9

Če bi se futuristična umetniška skulptura odločila zaživeti, bi najverjetneje postala Bandit9 Ducati 821. Edinstvena aluminijasta karoserija, Ducatijev V-twin in le devet primerkov za cel svet – motocikel, ki bo vzbudil zavist kolegov motoristov, pa tudi občudovanje galerijskih kustosov.

Bandit9 iz vietnamskega Ho Ši Mina že dolgo slovi po drznem in nekonvencionalnem pristopu k oblikovanju motociklov, Bandit9 Ducati 821 pa je najnovejši vrhunec njihove ustvarjalnosti. Karoserija je sestavljena iz ročno poliranega aluminija v prednjem delu, zadaj pa so uporabili visoko zmogljiv ABS ali lahka ogljikova vlakna. Celotna oblika deluje kot tekoča kovina, brez vidnih spojev, vijakov ali motečih detajlov. Rezultat? Motocikel, ki je prav toliko skulptura kot prevozno sredstvo.

Foto: bandit9

Srce Ducatija – 821-kubični Testastretta

Bandit9 Ducati 821 se je odločil za preizkušen Ducatijev 821 ccm Testastretta 11°, ki razvije 110 KM (82 kW) in 89 Nm (65,8 lb-ft) navora. Pogonski agregat motocikel požene od 0 do 60 mph (0–97 km/h) v le 3,3 sekunde, največja hitrost pa znaša 201 km/h (125 mph). Kljub umetniškemu videzu je to še vedno pravi Ducati, pripravljen na neizprosne ovinke gorskih cest ali pa na hiter pobeg iz urbanega okolja.

Foto: bandit9

Vzmetenje in zavore, ki se ne šalijo

Pod bleščečo zunanjostjo je Bandit9 Ducati 821 ohranil Ducatijevo preizkušeno tehnologijo vzmetenja in zavor. Spredaj je motocikel opremljen s 43-milimetrskimi Sachsovimi vilicami, zadaj pa s Sachsovim mono-blažilnikom, ki omogoča nastavitev prednapetosti. Brembove zavore s prednjimi 320 mm diski in štiribatnimi monoblok čeljustmi zagotavljajo vrhunsko zaviranje, dodatno podprto z ABS sistemom. Tako se umetniško delo spreminja v orodje natančnega nadzora pri visokih hitrostih.

Foto: bandit9

Dimenzije in številke, ki štejejo

S suho maso 175 kg (386 lb) je Bandit9 Ducati 821 dovolj lahek za agresivno vožnjo, sedež pa je postavljen na višino 870 mm, kar vozniku omogoča športno, rahlo agresivno držo. Rezervoar za gorivo ima prostornino 16 litrov, kar zadošča za nekaj sto kilometrov adrenalinske zabave.

Ekskluzivnost kot del paketa

Vsak motocikel izdelujejo ročno, postopek pa traja med 6 do 12 mesecev. Na voljo bo zgolj devet primerkov, vsak s ceno 44.900 ameriških dolarjev (približno 41.300 evrov). Cena vključuje tudi osnovni Ducati Monster 821, ki služi kot osnova za ta edinstveni projekt. Kupci s tem pridobijo ne le motocikel, ampak tudi kolekcionarski predmet, katerega vrednost bo s časom le rasla.


Zaključek

Bandit9 Ducati 821 je motocikel, ki izziva konvencije. Z dovršeno obliko in visokimi zmogljivostmi bo zadovoljil tako estetske navdušence kot ljubitelje adrenalina, a ob tem terjal tudi določen kompromis glede uporabnosti in udobja. S samo devetimi izdelanimi primerki gre za motocikel, ki ga večina nikoli ne bo vozila, a ga bo vsakdo želel vsaj enkrat videti. Če ste eden tistih, ki si želi lastiti umetniško mojstrovino, hkrati pa obožujete visoke hitrosti, je to redek motocikel, ki združuje oboje. Cena je visoka, a tudi redkost ima svojo vrednost. Če vas zanima racionalen nakup, obstaja veliko bolj smiselnih opcij – toda če želite nekaj, kar bo ob vsaki vožnji zbudilo občutek posebnosti, je Bandit9 Ducati 821 prava izbira.

Dodatne Informacije

bandit9.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.