BMW je razkril M2 CS 2026 – stroj, ki združuje brutalno moč 530 KM in dirkalni DNK v obliki najbolj čiste M izkušnje zadnjih let. In ja, zadnji pogon je nazaj.
Ko že misliš, da so Bavarci vse povedali z M3 in M4 CS, izza vogala s polnim plinom pripelje BMW M2 CS 2026 – z račjim repom, ki ga boš sanjal, in cenovno etiketo, zaradi katere boš mami lagal, da je to “samo en starejši dvoletni M2 z nalepkami”. Pripnite se, saj prihaja najčistejši M avtomobil zadnjega desetletja.
BMW M2 CS 2026: Ko gre M do konca
Čeprav BMW M2 CS 2026 meri le nekaj centimetrov čez štiri metre dolžine, je v njem več testosterona kot v celotnem oddelku fitnes centra ob ponedeljkih zvečer. V središču pozornosti je dobro poznani 3.0-litrski vrstni šestvaljnik z dvema turbopolnilnikoma, ki zdaj iztisne norih 390 kW oziroma 530 konjev (523 hp) in 650 Nm navora (479 lb-ft). Vsi ti konji gredo izključno na zadnji kolesi – brez pomoči xDrive, brez popravkov elektronike. Le ti, asfalt in tiha prošnja k bogovom oprijema.
Sekunde štejejo – in M2 CS jih reže kot nož
Z osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom M Steptronic z Drivelogic pospeši novi CS od 0 do 100 km/h (62 mph) v zgolj 3,8 sekunde (3.5 s z rollout metodologijo), končna hitrost pa je elektronsko omejena na 302 km/h (188 mph). Čeprav je težak 1.710 kilogramov (3,770 lbs), mu je BMW z uporabo ogljikovih vlaken na strehi, pokrovu motorja, zadnjem spojlerju in sedežih “odrezal” približno 30 kilogramov v primerjavi s serijskim M2. In če želiš še več, lahko za 8.500 USD dokupiš karbonsko-keramične zavore.
Podvozje – rojen za Nürburgring
Nastavljivo M podvozje je bilo dodatno prilagojeno, vzmeti utrjene, adaptivni blažilniki še bolj odzivni, diferencial pa pripravljen na bočne zdrse. Na voljo so posebne 19- in 20-palčne platišča v zlati barvi, obuta v “semi-slick” pnevmatike, ki jih najdemo tudi na dirkalnikih. In potem je tu še M Drift Analyzer, ki beleži tvoje bočne norčije – ker kdo pa ne bi želel metrike svojih zdrsov?
Kabina: Karbonski bunker za dva
V notranjosti ni prostora za mehkužce. Karbonski školjkasti sedeži, Alcantara vsepovsod, osvetljen “CS” logotip na sredinski konzoli in digitalna armaturna plošča z BMW OS 8.5 sistemom. Seveda sta tu tudi Apple CarPlay in Android Auto, pa BMW Maps in Harman Kardon ozvočenje, čeprav si boš ti verjetno želel le poslušati tisti brutalni izpuh z aktivnimi loputami in (po želji) titanovim M Performance izpušnim sistemom.
Barve? Samo štiri. Vsaka dovolj divja, da obrneš glave:
- Sapphire Black metallic
- BMW Individual Velvet Blue metallic
- M Brooklyn Grey metallic
- M Portimao Blue metallic
Cena? Drzna. Ekskluziva? Brez dvoma.
Cena v ZDA: 99.775 USD. V Nemčiji? 115.000 EUR. To pomeni skoraj 30.000 več od običajnega M2, a 25.000 manj kot M4 CS. In čeprav se sliši pretirano za “malega” M2, M2 CS ni navaden M – to je homologirani napad na čute, izkušnja, ki združuje dirkaško genetiko z vsakodnevno vozljivostjo.
Zaključek: Najčistejši M danes
BMW M2 CS 2026 ni avto za vsakega. Je trmast, glasen, drag – in genialen. Je povratek v čas, ko si moral volan držati z obema rokama, ker elektronika ni delala vsega namesto tebe. Avto, ki s svojo brutalno direktnostjo, brezkompromisnim zadnjim pogonom in omejeno serijo (za zdaj številke še niso znane) osvaja srce vsakega bencinskega navdušenca.
Če iščeš popolno M izkušnjo, to je to. Pripravite kreditne kartice. In mogoče tudi kakšen par rezervnih gum.