BMW je XM Label 2026 spremenil v ultimativno orožje za cestni prestiž. Hibrid? Da. V8? Seveda. Stil? Neokusno dober. Vse, razen dolgočasno.
Pozabite na običajne prenove, kjer avtomobilski proizvajalci vsako leto malce posodobijo barve, zamenjajo par gumbov in temu rečejo “nov model”. BMW je za leto 2026 s serijo XM naredil prav nasprotno: namesto da bi dodal več različic, jih je zmanjšal na dve – osnovni XM 50e in vrhunec ponudbe, novi BMW XM Label. In ravno ta Label ni le še en “poseben paket opreme”, temveč najmočnejši serijski M model vseh časov, hibridni SUV z V8 motorjem, električnim pogonom in zmogljivostmi, ki jih prej povezujemo z dirkalniki.
Novost je pomembna tudi zato, ker BMW z modelom XM Label ne sledi trgu – temveč mu ukazuje. Medtem ko konkurenti tekmujejo, kdo bo ponudil bolj umirjen, trajnostni in “politično korekten” SUV, BMW ustvari hibridno zver z 748 KM, ki vas v manj kot 4 sekundah izstreli do 100 km/h. In to v vozilu, ki ima več usnja kot sedežna garnitura v predsedniški pisarni.
Če povzamemo: BMW je s tem avtomobilom rekel »da« vsem norim idejam hkrati. Hibrid? Seveda. V8? Absolutno. Luksuz? Obvezno. Vizualna predrznost? Kolikor jo premore domišljija. XM Label 2026 je torej več kot le avto – je manifest prestiža, moči in identitete znamke M, ki je odločno zakorakala v elektrificirano prihodnost, ne da bi pri tem žrtvovala svoj značaj.
748 konjskih moči: Številka, ki piha vse sveče
Pod pokrovom se skriva tehnološka umetnina. 4,4-litrski V8 z 585 KM (430 kW) in 197-konjski električni motor (145 kW), skupaj pa neverjetnih 748 KM (550 kW). Skupni navor znaša 1.000 Nm – številka, ki bolj pristaja tovornjaku kot luksuznemu SUV-ju.
Pospešek do 100 km/h (0–62 mph)? Le 3,8 sekunde. Končna hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h (155 mph), a z opcijskim M Driver’s Package jo odklenejo na 290 km/h (180 mph). Ja, to je SUV, ki bi se brez težav prijavil na Nürburgring.
E-power z dušo in karakterjem
XM Label je priključni hibrid, ki se ne sramuje svojega električnega dela. Z dosegom 76 kilometrov (47 milj) v čisto električnem načinu je več kot sposoben premikati se v tišini. In zdaj lahko AC polni s 11 kW, kar pomeni manj čakanja in več časa na cesti.
Z uradno porabo 2,3 l/100 km in 33,7 kWh/100 km je ta cestni tank precej bolj zelen, kot bi pričakovali. In še vedno lahko grmi kot dirkalni bolid.
Vizualni spektakel, ki krade poglede
Nova barva Frozen Tanzanite Blue? Morda najlepša modra na štirih kolesih. 23-palčna črna platišča? Videti so kot oklep samuraja. Visoko sijajna črna ledvička? Brez sramu predrzna.
Ko ponoči pritisnete ključ, vas pričaka Welcome Light Animation, ki bolj spominja na laserski šov kot na avtomobil. Če bi XM Label imel Instagram, bi imel več sledilcev kot večina influencerjev.
Notranjost: Med Rolls-Royce in Berghainom
BMW Individual Night Blue Merino usnje je na voljo za tiste, ki hočejo interier bolj razkošen kot njihova dnevna soba. Vintage Coffee Brown in Silverstone kombinacije pa poskrbijo za še več karakterja. Mehke blazine v barvah sedežev? Serijske. Resno – mehke blazine.
Tudi infotainment in M zaslon sta zdaj še bolj usklajena z voznikovo manijo po perfekciji. In da, Carl Cox je iz zvokov XM-ja ustvaril techno kompozicijo. To ni šala – to je resen glasbeni projekt.
Zaključek: Če želite nekaj, kar ni za vsakogar, je to to
Z začetno ceno 183.400 € (v Nemčiji) XM Label vstopa na trg luksuznih SUV-jev kot najbolj drzna, najmočnejša in najbolj ekstravagantna izbira, ki jo BMW trenutno ponuja. To ni racionalen nakup – to je emocionalna eksplozija v štirikolesni obliki.
BMW XM Label 2026 ni avto, ki bi ga izbrali zaradi praktičnosti ali ekonomičnosti. To je avtomobil, ki kriči “poglej me”, ki se vozi kot superšportnik in zveni kot techno klub v Berlinu. V času, ko se avtomobilska industrija pomika k nevtralnosti in tišini, BMW še enkrat dokaže, da ima M v sebi še vedno srce dirkača.
To ni SUV. To je izjava.