fbpx

Bugatti, ki si ga končno lahko privoščite

GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor; Foto: bugatti.com

Ob omembi znamke Bugatti, sta prvi asocijaciji, ki nam padejo na pamet luksuz in podiranje hitrostnih rekordov. A obstaja tudi drugačna plat Bugattija, takšna namreč, ki si jo lahko privošči skorajda vsak in mu pri tem ni potrebno seči pregloboko v žep.

Nekaj časa nazaj so predstavili pametno uro, ki je nosila podpis znamke Bugatti, za katero je bilo potrebno odšteti okoli 1.000 evrov. Prava kupčija, v primerjavi z avtomobilom Bugatti, ki v povprečju stanejo preko 2 milijona evrov. Na voljo je bila tudi precizna švicarska ura, ki je ponazarjala mogoče Bugattijev W16 motor, za katero je bilo potrebno odšteti skoraj 300.000 evrov. Tokrat se bomo približali realnosti in predstavili izdelek, pri katerem sodelujeta Bugatti in Gillette, privoščilo pa si ga bo lahko veliko več ljudi, kot njihove pregrešno drage avtomobile.

Bugatti in Gillette sta ustvarila partnerstvo, v katerem se trudita, da bo vsako bitje postalo izjemna izkušnja. Navdih za vse skupaj je bil superšportnik Bugatti Chiron Pur Sport, njegov logotip pa se je znašel na privlačnem premijskem brivniku, ki je narejen iz aluminija in cinka. GilletteLabs predstavlja ogrevan brivnik, ki med britjem greje kožo in tako prispeva k bolj udobnem britju. S strani revije Time Magazine, je bil celo spoznan za eno izmed najboljših inovacij v letu 2018. Tako kot Bugatti poskrbi za ultimativno vozniško izkušnjo, tako GilletteLabs poskrbi za ultimativno doživetje britja v domačem okolju. Točne cene izdelka nam žal še ni uspelo izvedeti, kot primerjavo pa lahko povemo, da se Gillettovi ogrevani brivniki prodajajo za okoli 130 evrov. Tako lahko sklepamo, da bo posebna edicija Bugattijevega brivnika še nekoliko dražja, komplet pa bo vseboval magnetni brezžični polnilnik, dve britvici, krpico za čiščenje in pametni električni priključek.

Dodatne Informacije

bugatti.com
gillette.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!