fbpx

Buick Electra GS – električna limuzina, ki bi lahko zbudila tudi Teslo

Ko se ameriški ponos sreča s kitajsko drznostjo

Buick Electra GS
Foto: Buick

V času, ko SUV-ji kraljujejo cestam, Buick dokazuje, da limuzine še niso za odpis. Buick Electra GS združuje ameriško tradicijo in kitajsko inovativnost – in to na spektakularen način.

Kdo bi si mislil – v letu 2025, ko vsi izdelujejo »crossoverje na steroidih« in SUV-je, ki tehtajo več kot babičina kredenca, Buick iz rokava potegne tole: elegantno, mišičasto in digitalno limuzino, imenovano Buick Electra GS. Avto, ki bi lahko zbudil tudi Teslo iz električnega dremeža, prihaja naravnost iz kitajskega oblikovalskega centra GM China Advanced Design Center in jasno kaže, da na vzhodu še vedno znajo izdelati avtomobile, ki so hkrati tehnično dovršeni in dizajnersko impresivni.

Foto: Buick
Buick Electra GS
Foto: Buick

Velikost šteje, še posebej pri Buicu

Electra GS meri kar 5.296 mm (208,6 palca) v dolžino in ima medosno razdaljo 3.200 mm (126 palcev), kar pomeni, da po merah celo nekoliko prekaša Mercedes-Benz EQS. Nameščena je na ogromna 23-palčna kolesa, kar dodatno poudarja njen mogočen videz. Čeprav ima padajočo strešno linijo v slogu kupejev, gre za povsem tradicionalno limuzino s klasičnim prtljažnikom – kar je v svetu električnih vozil skoraj že eksotika.

Dizajn za razstavo

Zunanjost modela Electra GS združuje tekoče linije in ostre robove ter s tem ustvarja vizualni učinek, ki ga pri Buicu še nismo videli. Sprednji del krasi svetlobni podpis v obliki obrnjene kljukice, medtem ko zadnji del s svetili v obliki črke C nekoliko spominja na estetiko Aston Martina. Stranska ogledala so nadomeščena s kamerami – kar je na Kitajskem že dovoljeno – strešni »hump« pa najverjetneje skriva LIDAR senzor za napredno pomoč vozniku.

Foto: Buick

Notranjost, ki si jo želite tudi doma

V notranjosti prevladuje futurizem: voznik ima pred seboj digitalno instrumentno ploščo, dopolnjeno z naprednim projicirnim zaslonom z razširjeno resničnostjo (AR HUD), v sredini pa kraljuje velik 16,3-palčni zaslon na dotik. Celotna kabina ima štirisedežno postavitev s centralnim tunelom, ki se razteza skozi celotno dolžino. Zaradi ravnega poda – značilnosti električne platforme – je prostor še bolj odprt in udoben.

Foto: Buick

Tehnologija in prihodnost

Buick Electra GS temelji na General Motorsovi platformi Ultium, ki podpira zmogljive električne pogone in visoke kapacitete baterij. Čeprav uradni podatki o moči, dosegu ali zmogljivosti še niso znani, lahko na podlagi platforme pričakujemo več kot 480 km dosega (300 milj), hitro polnjenje z močjo do 350 kW in impresivno pospeševanje. Kamera namesto ogledala in verjetno tudi avtonomni sistem četrte stopnje nakazujejo, da gre za vozilo prihodnosti, ne zgolj za salonski trik.

Buick Electra GS

Buickov manifest prihodnosti

Electra GS ni le še en koncept, ki bo končal v predalih oblikovalcev – je napoved nove smeri, ki jo želi Buick ubrati na kitajskem trgu. V deželi, kjer se še vedno prodajajo limuzine kot so Verano, Regal in LaCrosse, bi Electra GS imela svoje občinstvo. Avto dokazuje, da električne limuzine niso le za Teslo ali Nemce. Če bo model doživel serijsko proizvodnjo, se bo zagotovo uvrstil med prestižne tekmece, kot so Mercedes EQE, BMW i7 in Tesla Model S. Cene še niso znane, a sodeč po dimenzijah in tehnologiji, lahko pričakujemo, da bo ciljal visoko – tako v razredu kot tudi pri ceni.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.