fbpx

Bulldog: kozmetika za prave moške, ki navdušuje s svojo filozofijo

Enostavna, trajnostna, veganom prijazna - moška kozmetika Bulldog

Tija AžmanAžman

Že dolgo več ne velja, da kozmetične izdelke uporabljajo le ženske. A vseeno popolnoma moških kozmetičnih blagovnih znamk ni veliko. Še manj pa takšnih, ki v svojo filozofijo vključijo vrednote, kot so trajnostna naravnanost, naravne sestavine in veganom prijazni izdelki. Zato pozdravljam prihod znamke BullDog Skincare for men na slovenski trg!

Ideja za moškim posvečeno blagovno znamko se je rodila, ko je Simon Dufy, ustanovitelj znamke, kupoval izdelke za nego kože in opazil, da ni enostavnih ali moškim prilagojenih kozmetičnih izdelkov. Zato se je odločil, da moškim pod le eno blagovno znamko ponudi prav vse kozmetične izdelke, ki jih potrebujejo. Pri tem pa je že takoj na začetku določil temeljne vrednote blagovne znamke.

Predstavitveni dogodek kozmetike BullDog

Simon si je želel ustvariti blagovno znamko, ki za moške ne bo komplicirana. Na izdelkih in embalaži ni zapletenega žargona in besednjaka. Vsa komunikacija je preprosta in tako vsak uporabnik takoj ve, čemu služi izdelek, ki ga ima v rokah. Gre za kozmetiko, ki je prilagojena povprečnemu znanju moških o negovalnih kozmetičnih izdelkih. Torej, če je šampon za brado, je to in prav nič drugega. Simon ni ostal le pri tem. Zadal si je, da izdelki blagovne znamke Bulldog ne vsebujejo umetnih barvil, sintetičnih dišav ali preveč poudarjenih in specifičnih vonjev. Vsi izdelki imajo zelo nežno aromo in so narejeni tako, da se dopolnjujejo v spektru izdelkov, ki jih moški uporabljamo hkrati. Prav tako je Simon ustvaril izdelke, ki so prijazni veganom. To pomeni, da v njih ni sestavin živalskega izvora ter se kozmetika ne testira na živalih. A zadeve se tu še ne zaključijo. Kozmetika BullDog je tudi ogljično nevtralna oziroma izjemno prijazna okolju. Tako se na primer plastika za “tube” pridobiva iz sladkornega trsa in ne fosilnih goriv.

Blagovna znamka je bila lanisrana v letu 2007 in kmalu postala globalna uspešnica, ki se prodaja v več kot 30 državah in 50.000 trgovinah po vsem svetu. Od letošnjega decembra pa tudi v Sloveniji in sicer v trgovinah DM Drogerie Markt.

Na slovenski trg sprva prihaja 5 vodilnih izdelkov, a bodo kmalu sledili še ostali v bogati paleti. Tako bo na voljo vlažilna krema, čistilec za obraz, vlažilna krema, šampon in balzam za brado ter olje za brado.

Nagradna igra – osvoji izdelke BullBodg!

V preprosti nagradni igri – Giveaway Bulldog –   naš urednik Jan Macarol podarja več kot 20 promocijskih izdelkov BullDog!

Kako sodelujem v nagradni igri GIVEAWAY – Bulldog cosmetics?

  • 1. KORAK: Sledi profiloma @janmacarol (urednik City Magazine) in @citymagazineslo (naš uradni profil) – pogoj za sodelovanje v nagradni igri.
  • 2. KORAK: Všečkaj objavo na zgornji sliki ter pod njo v komentarju označi prijatelja z brado, ki bi mu izdelki BullDog koristili.
  • 3. KORAK: Jan Macarol bo 4.12.2021 izbral nagrajence, ki bodo izpolnili zgornji dve točki. In podaril 20 izdelkov blagovne znamke BullDog.

Dodatne Informacije

bulldogskincare.com v sodelovanju z janmacarol.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!