fbpx

Burger King na Japonskem na meni dodal kot mušnica rdeč hamburger

Rdeč hamburger Red Samurai Chicken

Znana veriga s hitro hrano Burger King je po črnem hamburgerju svojo ponudbo na japonskem trgu (kje pa?!) obogatil še rdečim hamburgerjem, ki je sestavljen iz rdečega kruhka in sira ter ostalih sestavin, ki pa so v naravnih barvah. Kot mušnica rdeč hamburger Red Samurai Chicken se pridružuje kot oglje črnemu hamburgerju Premium Kuro burger (kuro pomeni črno), ki so ga začeli prodajati lani, novost pa bo na meniju v začetku julija 2015.

Burger King bo Japoncem na menijih svojih restavracij s hitro prehrano dal na izbiro še kot mušnica rdeče hamburgerje, ki slišijo na ime Red Samurai Chicken. Rdeča barva gre na dušo paradižnika v prahu, poleg para rdečih kruhkov pa ga sestavljajo še rdeč sir, rdeča omaka narejena iz pekoče paprike in mise (t.j. paste slankasto-sladkastega okusa, ki jo pridobivajo s fermentacijo ječmena, soje in morske soli in je Japonska tradicionalna hrana), listov zelene solate, piščanca in paradižnika. Zadnji trije, tako kot omaka, bodo v svojih naravnih barvah.

PREBERITE ŠE: McDonalds z Big Mac lifestyle kolekcijo v modne vode

Burger King na meni dodaja rdeč hamburger Red Samurai Chicken in črn hamburger Kuro Shogun.
Burger King na meni dodaja rdeč hamburger Red Samurai Chicken in črn hamburger Kuro Shogun.

Rdeči piščančji hamburger Red Samurai Chicken bo moč naročiti od 3. julija 2015 dalje. Poleg omenjenega Burger King na meni dodaja tudi novo različico črnega hamburgerja, ki se bo pridružil Premium Kuro burgerju, ki je izšel lanskega septembra. Ta goveji hamburger se bo skrival pod imenom Kuro Shogun, narejen pa bo iz črnih štručk, črnega sira (črna barva gre na računa dodajanja bambusovega oglja in črnila lignjev), črne omake in ocvrtega jajca.

Kot oglje črni kruhki hamburgerja Kuro Shogun.
Kot oglje črni kruhki hamburgerja Kuro Shogun.

Dodatne Informacije

Več informacij:
burgerkingjapan.co.jp

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.