Bugatti Divo
Utrip mesta · mobilno

Bugatti Divo je pravzaprav na novo preoblečeni Bugatti Chiron, a z lepim številom popravkov. ‘Chiron’ ni bil še nikoli tako osupljiv na pogled, a vsa ta preobleka je za točno določen namen – povečano aerodinamiko.

Inženirji so iskali način, kako bi še povečali Chironove zmogljivosti v vožnji skozi ovinke. Odgovor najdemo v superšportnem avtomobilu z imenom Bugatti Divo. Oblikovalci so se posvetili prav vsem površinam na avtomobilu in poskušali iz njih izvleči kar največji aerodinamični učinek. Prednji konec je ohranil tradicionalno Bugattijevo masko, ki so ji prilagodili žaromete, ki imajo zdaj namesto vodoravne bolj navpično postavitev. Dodatne odprtine na prednjem delu dovajajo še več zraka, potrebnega za učinkovito hlajenje zavornega sistema.

Aerodinamični popravki so doleteli celo streho, ki ima preoblikovano odprtino za vsesavanje zraka, ki hladi ogromen W 16-valjni motor. Na zadku ima Divo aktiven spojler, ki je za 23 % širši od tistega pri Chironu, hkrati pa ima funkcijo nekakšne ‘zračne’ zavore. Divo je v primerjavi s Chironom tudi shujšal. Pri Bugattiju so s Chirona, ki tehta 1.996 kilogramov, odstranili nekaj protihrupne zaščite in dodali lažja platišča. Teža je manjša za zgolj 35 kilogramov, a nič za to, manj teže pravzaprav pomeni hitrejše pospeševanje in še več adrenalina.

Vse spremembe se pri Bugatti Divu še kako obrestujejo. Na testni stezi Nardò je Divo za kar 8 sekund hitrejši od Chirona. Vse zasluge gredo že omenjenim aerodinamičnim dodatkom, saj se z motorjem niso poigravali in ima še vedno 1.500 konjskih moči. Aerodinamika pa je pri Divu vplivala na končno hitrost. Ta je ‘le’ 380 km/h, medtem ko Chiron doseže elektronsko omejenih 420 km/h, čeprav nekateri špekulirajo, da bi lahko dosegel celo 482 km/h oziroma 300 milj na uro.

Bugatti Divo je drag celo za tiste, ki imajo nekaj pod palcem in si lahko privoščijo superšportni avtomobil. Za posameznega je potrebno odšteti okoli 5 milijonov evrov. A tudi če imate na strani pripravljenih teh 5 milijonov, vam to žal ne bo v pomoč, saj je že vseh 40 primerkov Bugatti Diva prodanih. Divo je vsekakor zverina, ki bo zasenčila marsikaterega superšportnika, bližnje srečanje z njim med vožnjo po slovenskih cestah pa lahko enačimo s srečanjem ‘Big Foota v severnoameriških gozdovih.

Galerija slik: Bugatti Divo

Bugatti DivoOdpri galerijo
Lamborghini Aventador SVJ 63 Lamborghini Aventador SVJ: najbolj divji Aventador vseh časov Opel GT X Experimental Opel GT X Experimental: električni pogon in nove oblikovne smernice BMW Z4 BMW Z4: roadster je postal še bolj strupen Anvera 48 Anvera 48: več kot ‘le’ čoln · · · ·