Sloviti logotipi kot število kalorij
V zraku · buzz buzz

Calorie Brands je Instagram profil, na kateri so objavljene preoblikovani logotipi znanih blagovnih znamk, ki ponujajo takšne in drugačne prehrambne izdelke. A ne gre za klasično predrugačenje logotipa, namesto slovitega imena se tam namreč nahaja število kalorij, ki jih izdelek vsebuje. Kot pravijo ustvarjalci bi morali tako izgledati logotipi, da bi lažje dosegli zastavljene cilje glede postave.

Logotip je steber blagovne znamke in predstavlja prvi stik z morebitnim bodočim uporabnikom izdelka oziroma storitve. S svojim privlačnim videzom nas pogosto zavede in preusmeri pozornost s pomembnih stvari kot je na primer število kalorij, ki jih vsebuje. Projekt Calorie Brands pa pozornost preusmeri prav na kalorije.

PREBERITE ŠE: Honest Logos: če bi bili logotipi iskreni …

Bi še kupili izdelek, če bi se ta postavljal s številom kalorij, ki jih vsebujejo ali bi tako prej posegli po katerem drugem, ki morda ni tako slovitega imena, a tudi nima toliko kalorij. Priporočen dnevni vnos kalorij za povprečnega odraslega človeka pri ženskah sicer znaša 1940 kalorij, pri moških pa 2550.

Sloviti logotipi kot število kalorijOdpri galerijo
Ko moški pozirajo kot ženske Če bi se moški na Instagramu obnašali enako trapasto kot ženske Papirnate brisače Kleenex Tega o Kleenex robčkih za obraz v embalaži gotovo niste vedeli! jaizer-capangpangan-1177664-unsplash Zaradi tega imajo superge All Star Converse ob strani dve luknjici … Barva Pantone 448 C je najgrša barva na svetu Pantone 448 C je najgrša barva na svetu! · ·