fbpx

Google Stadia: zdaj lahko igraš igre v oblaku na katerikoli napravi

Google Stadia: zdaj lahko igraš igre v oblaku na katerikoli napravi

Google je več kot 20 let vlagal znanje v razvoj tehnologije (podatkovnih centrov in zmogljivega omrežja), s pomočjo katere bi bile vse informacije na dosegu roke. In zdaj je s pomočjo te ustvaril igričarsko platformo Stadia, ki ti omogoča direkten dostop do igric v oblaku na katerikoli napravi. Stadia bo dostopna do konca leta, Googlov cilj pa je narediti igre v razločljivosti 4K in z osupljivim prostorskim zvokom.

Google je predstavil igričarsko platformo Stadia, ki bo zagotovo spremenila način, na katerega si doselej igral igrice. Tisto, kar predstavlja prihodnost igric, je shranjevanje teh v oblaku – to pomeni, da se vse procesiranje dogaja na strežnikih ponudnika in posledično ima lahko igralec pred sabo katerikoli (pametno) napravo ter uživa v enaki igralni izkušnji zahtevne igre, kot so je deležni igralci na zmogljivih računalnikih, igralnih konzolah ali najboljših pametnih telefonih.

Uporaba tovrstnih storitev bo gotovo preprostejša, če boš imel igričarski krmilnik Stadia, saj bo imel ta poleg običajnih še dva namenska gumba – enega za priklic Googlovega digitalnega pomočnika, ki bo igralcu pomagal, če ta ne bo vedel, kako naprej, in drugega za hipni začetek oddajanja videa igranja v živo na spletnem mestu Youtube.

 

Igričarski krmilnik Stadia bo imel dva namenska gumba.
Igričarski krmilnik Stadia bo imel dva namenska gumba.

Pri Googlu napovedujejo, da bodo imeli strežniki storitve prirejene grafične kartice podjetja AMD, njihov cilj pa je ustvariti igre v ločljivosti 4K pri 60 sličicah na sekundo v tehniki slike visokega dinamičnega razpona (HDR). “Tehnološki čudež”, ki so spremenil igričarsko prihodnost, bo zaenkrat na voljo še letos v ZDA in ponekod v Evropi. Storitev naj bi bila plačljiva, a o ceni, igricah, ki jih lahko igraš, in mestih, kjer boš lahko kupil Stadio, pri Googlu še niso nič povedali.

Dodatne Informacije

Več informacij:
blog.google

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.