IMG_2551
Utrip mesta · mobilno

Viano je zrasel in odrasel, bi lahko rekli. Saj ne, da je bil prej majhen ali mlad, ampak nova generacija, ki se imenuje razred V, dejansko poskrbi, da tako izgleda. Po proporcih se je v dolžino namreč potegnil in sedaj meri kar 5,14 metra. Poleg klasične sedaj na voljo še daljša in krajša različica. Na izbiro pa so trije motorji, dva menjalnika, kasneje pa tudi dva pogona.

Novi razred V je predhodniku podoben samo po oblikovni gmoti, vse ostalo pa je bilo skreirano na novo. Prednji del je tako oblikovan zelo avtomobilsko, kar je bil tudi eden od poudarkov, saj so želeli pri Daimlerju V-ja odmakniti od kombijev in ga povsem približati osebnim vozilom.

Za novi V tako pravijo da ponuja vso udobje kot ga hišne limuzine, tudi paradni – razred S. Prednji del zaznamujejo velika količina kroma, LED dnevne luči (ne pri vseh različicah) in pa velika zvezda. Na zadku pa novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, zaradi katerega je nalaganje manjših predmetov na ozkih parkiriščih močno olajšano.

Na voljo sta dve različici in sicer V in avantgarde, slednja je še nekoliko bolj elegantna, proti doplačilu pa sta na voljo tudi paketa sport in design ter različica edition1, ki pa ponuja vso udobje poslovnega razreda, kar v potniški kabini pomeni ločene foteljaste in vrtljive sedeže, poleg funkcije ogrevanja pa tudi funkcijo masaže in hlajenja pri sedežih v prvi vrsti ter ločeno samodejno klimo v potniškem prostoru.

Notranjost je z izjemo višjega vstopanja in sedenja izredno udobna, spisek dodatne opreme pa je po novem približno enako dolg in raznolik kot pri največjih hišnih limuzinah. Razred V, pa je v vožnji tudi podobno udoben.

Pri opremi je na voljo vsa udobnostna oprema kot tudi asistenčni sistemi, ki smo jih vajeni že od drugi modelov s trikrako zvezdo na nosu, omeniti pa velja sisteme: collision prevention assist, pre safe in distronic plus, poleg tega pa tudi paket za parkiranje s 360 stopinjsko kamero.

Pri motorjih je vse v dizelskih barvah, saj so na voljo tri različice 2,1-litrskega CDI oziroma BlueTec motorja, ki zmore 100-, 120- ali 140 kW (slednji kratkotrajno celo 150 kW). Pogon je speljan na zadnji kolesni par, prihodnje leto marca pa bodo na voljo tudi različice s štirikolesnim pogonom, še pred tem pa v uvodu omenjena krajša in daljša karoserijska različica. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, proti doplačilu pa tega zamenja znana in čislana 7G-Tronic plus prestavna avtomatika.

PREBERITE ŠE: Mercedesov razred C dobil športni nahrbtnik

Razred V je na voljo v izvedbi s šestimi, sedmimi ali osmimi sedeži, za tretjo vrsto pa je lahko tudi uporaben sistem zabojev in pregrad, s katerimi je prtljažnik mogoče še bolje izrabiti. Novost predstavlja ločeno odpiranje zadnjega stekla, prtljažna vrata pa so lahko tudi električno pomična.

Cene se pričnejo pri 40 tisoč evrih, sami (uvoznik ) pa pravijo da takšen “s polno opremo”, stane 50 evrskih tisočakov. Doplačilo za različico avantgarde znaša 7.310 evrov, doplačilo za zmogljivejša motorja pa znaša tisoč oziroma sedem tisoč evrov.

Odpri galerijo
Jaguar-XE-2016MY-15 Jaguar XE – povratek Britancev med kraljevino nemških športnih limuzin D-segmenta IMG_2263 Renault twingo – veliki povratek slovenskega “malčka” seat Test: Seat leon ST FR – Vse kar si športni očka lahko želi 2015-Mazda-MX-5-7 Mazda MX-5 – najbolj prodajani roadster vseh časov po desetletju dobil naslednika · ·