fbpx

Naprodaj Playboyev dvorec, sinonim za hedonizem

Playboyev dvorec je naprodaj

Razviti Playbojev dvorec je naprodaj! Vsak moški je kdaj želel biti v koži Hugha Hefnerja, očeta revije Playboy, in se sprehajati po njegovem Playboyevem dvorcu, kjer je vedno mrgolelo zajčic. Zdaj si ga lahko celo lastite! A za to boste morali kar globoko seči v žep, saj je treba za nepremičnino z več kot 1800 kvadratnimi metri in pikantno zgodovino odšteti vrtoglavih 200 milijonov dolarjev! Pozor, cena ne vključuje zajčic, boste pa morali živeti skupaj s Hefnerjem! Pogodba ima namreč zanimivo klavzulo.

Sloviti Playboyev dvorec je naprodaj! A dvorec na prestižni lokaciji Holmby Hills (skupaj s soseskama Bel Air in Beverly Hills tvorijo tako imenovani losangeleški platinasti trikotnik), ki velja za pojem hedonizma in razvrata, vas bo stal morda več, kolikor si lahko privoščite. Hugh Hefner je namreč ceno postavil pri 200 milijonih ameriških dolarjev (nekaj čez 180 milijonov evrov), a oče Playboya svojega znamenitega posestva kljub menjavi lastništva ne namerava zapustiti. Revija Playboy bo resda ostala brez golih deklet, a Hef gotovo ne bo ostal brez strehe nad glavo in doma, kjer živi že od leta 1971. Pogoj za prodajo je namreč, da lahko 89-letnik še naprej dela in živi na posestvu, šele pogajanja s kupcem pa bodo določila, ali bo moral za to plačevati najemnino ali ne.

PREBERITE ŠE: Zbogom, gola dekleta! Revija Playboy marca 2016 ukinja nagice!

Najbolj razpiti del Playboyevega dvorca je ''grotto'', kjer so oživele moške fantazije.
Najbolj razpiti del Playboyevega dvorca je ”grotto”, kjer so oživele moške fantazije.

Realna cena za dvorec, ki ima 29 sob, šest spalnic, licenčni živalski vrt, kinodvorano, igralnico, vinsko klet, plavalni bazen, teniško igrišče, telovadnico, velikansko kuhinjo, hišo za goste s štirimi spalnicami, razvpito jamo – t. i. grotto (umetna votlina, od koder prihajajo najpikantnejše zgodbice; če bi stene znale govoriti …) in dva hektara pripadajočega zemljišča, naj bi bila sicer največ 90 milijonov evrov, a pri tem je treba upoštevati zgodovinsko vlogo posestva pri vzpostavitvi blagovne znamke Playboy.

Dodatne Informacije

Več informacij:
theagencyre.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.