Škoda Scala
Utrip mesta · mobilno

Zgodba o popolni ‘razgalitvi’ nove Škode Scala je bila sila kratka. Vse skupaj se je pričelo v mesecu juliju, ko smo videli prve zakrite fotografije, v mesecu decembru pa je končni izdelek že pred nami. Škoda Scala bo postala močnejši igralec v segmentu kompaktnih avtomobilov s prisekanim zadkom in se zoperstavila Volkswagen Golfu, Ford Fokusu, Seat Leonu, Kii Ceed, Hyundaiju i30 in drugim.

Škoda Scala na svojo predstavitev ni čakala do avtomobilskega salona v Ženevi, temveč so prehiteli ostale proizvajalce in poskrbeli, da so bili žarometi uperjeni zgolj v najnovejši Škodin model s prisekanim zadkom. Škoda Scala bo zamenjala Škodo Rapid Spaceback, od katerega je daljša, širša in višja.

Povečala se je tudi medosna razdalja, kar pomeni, da imamo v notranjosti več prostora za potnike, prtljažni prostor pa se je povečal iz 415 na 467 litrov. Če sedeže zložimo, dobimo za 1.410 litrov prostora, kar je 30 litrov več kot pri modelu Rapid Spaceback. S tem je postala Škoda Scala lastnica naziva- največji prtljažni prostor v segmentu.

Močan poudarek Škode Scala je ravno na njeni prostornosti. A če za trenutek pozabimo na to dejstvo in si jo ogledamo z vseh strani, bomo hitro ugotovili, da je izredno privlačna. Še toliko bolj, v primerjavi z modelom, ki da je nasledila. Dober videz seveda mora biti poudarjen, še posebno če se ima namen kosati z izredno priljubljenimi rivali s prisekanim zadkom.

Škoda tudi omenja, da bomo oblikovne prvine, prikazane na novi Scali, videvali tudi v prihodnje, na drugih novih modelih. Scala je zelo podobna konceptu Vision RS, ki pa je kljub vsemu še bolj vznemirljiv kot Scala.

Videz nas je presenetil, prav tako prostornost nove Scale. Presenetili pa nas niso motorji, saj gre za že znane motorje Volkswagen koncerna. Škoda Scala bo imela na voljo 1,0-litrski TSI 3-valjni motor s 95 konjskimi močmi in 5-stopenjski ročni menjalnik. Isti motor bo na voljo še s 115 konjskimi močmi in 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim DSG menjalnikom. Pri 1,5-litrskem TSI motorju bomo imela na voljo enaka menjalnika in poskočnih 150 konjskih moči. Enako bo pri 1,6-litrskem dizlu, ki ima na voljo 115 konjskih moči. Proti koncu leta 2019 bo na voljo še različica, ki jo poganja CNG plin.

Notranjost Škode Scala je nekaj povsem drugega, kot notranjost Rapida Spaceback. Scala je veliko bolj elegantna, ima boljše materiale in visok nivo tehnoloških dodatkov. Opcijsko si lahko mislimo digitalizirane merilnike v velikosti 10,25-palcev, na voljo pa je še 9,2-palčni info-telematski zaslon, občutljiv na dotik.

Zabavno-informacijski sistem najnovejše generacije se bo posodabljal preko mobilnega signala in bo tudi sicer omogočal stalno ‘online’ prisotnost. Tehnologije si ni moč omisliti zgolj v notranjosti, saj bodo kupci lahko Scalo naročili z LED prednjimi in zadnjimi lučmi.

Škoda Scala se lahko pohvali s prostornostjo, modernim videzom, moderno tehnologijo in izboljšanim karakterjem. Na voljo bo od druge četrtine leta 2019 dalje.

Galerija slik – Škoda Scala

Škoda ScalaOdpri galerijo
maxresdefault Škoda Vision E: dih jemajoč ‘kristalni’ koncept Jeep Gladiator Jeep Gladiator: najbolj pričakovani pick-up Audi e-tron GT Concept Audi e-tron GT Concept: najbolj impozanten električen Audi Rivian R1T Rivian R1S in R1T: električni SUV in prvi električni pick-up in na svetu · · ·