Takšne bi bile priljubljene znamke, če bi bile osebe
V zraku · buzz buzz

Podjetja porabljajo velike količine časa in denarja v želji, da personalizirajo svoje blagovne znamke, saj na ta način želijo doseči, da jih potrošniki vzamejo za svoje in nanje gledajo kot na prijatelje. Ste se že spraševali, kako so videti vaši izmišljeni prijatelji v resnici?

Kanadski umetnik Sillvi je veliko pozornosti vzbudil s tem, da je priljubljene znamke gaziranih pijač preoblikoval v risane junake. S svojim delom je nadaljeval in predstavil še umetnine, posvečene nekaterim drugim svetovno znanim blagovnim znamkam, kot sta Ford in McDonald’s.

Za vsako od umetnin (doslej jih je izdelal 32) je porabil približno 2 uri časa. Umetnik se pri svojem delu osredotoča zlasti na dva elementa: izgled samega logotipa in okus gazirane pijače. Pred začetkom ustvarjanja navdih za risanje išče v pitju posameznih pijač.

Sillviju so nekateri liki še posebej pri srcu, med njimi pa po njegovih besedah nedvomno izstopa tisti, ki predstavlja ameriško pijačo Barq’s Root Beer. Ob tem še dodaja, da bi s takšnim junakom želel biti prijatelj tudi v resničnem življenju.

Kako bi torej priljubljene znamke izgledale, če bi bile osebnosti? Odgovore na to vprašanje najdete v spodnji galeriji.

Galerija: Priljubljene znamke kot osebe

TeslaOdpri galerijo
Življenje brez obžalovanja: 30 stvari, ki jih moraš narediti pred 30. letom Življenje brez obžalovanja: 30 stvari, ki jih moraš narediti pred 30. letom shutterstock_447767809 (1) Najlepše ženske 21. stoletja: popolna kombinacija lepote, karizme in ženstvenosti 8 stvari, ki jih morate vedeti, preden se odpravite na tetoviranje To morate vedeti, preden se odpravite na tetoviranje! BeFunky-collage (19) Antiselfiji: ženska objavlja selfije, na katerih je “mrtva”, ker … ·