fbpx

Ženska moda 2020: ženski modni trendi za pomlad 2020

Ženska moda 2020 za pomlad napoveduje kar nekaj zanimivih modnih trendov. Ženski modni trendi za pomlad 2020 te čakajo v nadaljevanju!

O tem, kakšna bo ženska moda 2020, smo že pisali. Zdaj vam predstavljamo, kakšni bodo ženski modni trendi za pomlad 2020! Neon in usnje ostajata v modi, prav tako pikice, vračajo pa se “hotke” in modrci kot topi.

Ženska moda 2020: ženski modni trendi za pomlad 2020

Neon ostaja v trendu

Neon (Valentino)
Neon (Valentino)

Ženska moda 2020 napoveduje, da neonske barve ostajajo v modi. Subtilnost res ni njihova značilnost, toda ti živahni toni rožnate, oranžne, modre, zelene in rumene se čudovito ujamejo s črno, belo ali rumeno barvo! Poskusite!

V trendu ostaja tudi usnje

V trendu ostaja tudi usnje (Coach 1941)
V trendu ostaja tudi usnje (Coach 1941). 

Usnje, sicer po navadi rezervirano za jesen in zimo, bo letos vstopilo tudi v pomladno garderobo. Material je bilo namreč mogoče opaziti na modnih brveh za pomlad od New Yorka do Pariza, in to v vseh možnih oblikah: od barvitih jaken pri Coachu 1941, kril pri Bottegi Veneti do hlač pri Marniju in Alexandru McQeenu.

Kvačkanine

Kvačkanine (Fendi)
Kvačkanine (Fendi)

Pomlad bo v znamenju kvačkanin, pa ne tistih babičnih … Kvačkanine bodo v letu 2020 ultraženstvene in oprijete, še posebno bodo prednjačile obleke. V časih, ko si modna industrija prizadeva, da bi postala bolj trajnostna, je prav v trendu, ki slavi počasno, ročno delo, ki ga lahko prenesemo na naslednje generacije, nekaj posebnega.

Modrc kot top

Modrc kot top (Lanvin)
Modrc kot top (Lanvin)

“Crop topi” niso več dovolj. Ženska moda 2020 namreč narekuje, da bo te zamenjal modrc oziroma top v obliki modrca. Pri Diorju in Giambattistu Valli so se odločili za kvačkane modrce, Loewe je šel s prosojnimi različicami korak dlje … Prepričani smo, da se bodo odlično podali h krilu z visokim pasom!

Ultrakratke hlače (“hotke”)

Ultrakratke hlače - “hotke” (Isabel Marant)
Ultrakratke hlače, “hotke” (Isabel Marant)

Priljubljene “hotke” se vračajo v žensko modo že kar spomladi 2020. Te so lahko pletene, kot smo jih videli pri Hermèsu ali Ferragamu, lahko gre za odrezane kavbojke, kot jih je predstavil Rag & Bone, ali pa gre za kratke hlače v slogu “spandeksa”, kot jih ima Brandon Maxwell. Pri Chanelu pa so celo pokazali, kako jih odlično kombinirati s črnimi najlonkami.

Bermuda hlače

Bermuda hlače (Givenchy)
Bermuda hlače (Givenchy)

Če “hotke” niso vaš slog, so tukaj bermuda hlače, ki bodo nadomestile lanski trend kolesarskih hlač! Dizajnerji, kot so Bottega Veneta, Chloe in Givenchy, so te umestili med “nove klasike”, in sicer tako, da so jih predstavili kot del hlačne obleke.

Večplastne obleke

Večplastne obleke (Chanel)
Večplastne obleke (Chanel)

Lansko sezono smo se našli v morju tila. Ideja za žensko modo 2020 pa je razširjena na čudovite in lahke večplastne obleke, ki nudijo volumen in visoko dramatičnost. Oscar de la Renta in Roksanda sta idejo prevzela v superrožnati barvi, medtem kot so Preen, McQueen in Dior posegli po klasični črno-beli barvi.

Vzorci kot na tapeti iz 60. let prejšnjega stoletja

Vzorci kot na tapeti iz 60. let prejšnjega stoletja (Marc Jacobs)
Vzorci kot na tapeti iz 60. let prejšnjega stoletja (Marc Jacobs)

Letos med modnimi kosi poiščite “tapete” iz 60. in 70. let prejšnjega stoletja. Retro vzorci so namreč že vladali na modni pistah za pomlad in poletje 2020 (Christopher Kane, Prada, Marc Jacobs, Alberta Ferretti), zdaj pa prihajajo tudi v trgovine. Ženska moda 2020 tako narekuje vintage vzorce na oblekah, bluzah, rutah itd.

Elegantni telovniki

Elegantni telovniki (Max Mara)
Elegantni telovniki (Max Mara)

Na izraz “iz moške omare” smo v letu 2019 kar malce pozabili, a ženska moda 2020 napoveduje, da se to letos vrača, in sicer v obliki elegantnih telovnikov. Ti so lahko del tridelne obleke (Burberry, Etru), lahko so popolnoma neusklajeni s suknjičem (Louis Vuitton) … V teh telovnikih je nekaj močnega in privlačnega, da ne omenjamo, da so na telesu neskončno laskavi!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.