Og virkelig, du kan ikke engang blive overrasket over, at sådan noget gled af din radar. Aspark Owl er stadig kun frugten af forskning og udvikling, da vi endnu ikke har en rigtig vejversion. For nu ved vi ikke engang, hvor mange hestekræfter der vil drive dette ubeskriveligt smukt designede vidunder.
Kar zagotovo vemo, je to, da Aspark Owla sestavlja superlahko ogrodje fra aluminium og kulfiber. Celo platišča so narejena iz magnesium, da bi še dodatno zmanjšali vsak gram odvečne teže. Do zdaj je bila izdelava superšportnega avtomobila obsežen in skoraj nerešljiv projekt. S pohodom elektromotorjev in močnejših baterijskih sklopov pa je tudi izdelava superšportnika postala bolj dosegljiv cilj, saj se je v večini primerov zataknilo prav pri ustreznem pogonu. Hitrost od 0 do 100 km/h naj bi “Sova” dosegla v manj kot 2 sekundah, pri čemer že govorimo o zmožnostih, ki so boljše kot pri superšportnem Rimac Concept One.
Kaj bo še nastalo iz Aspark Owla bo še zanimivo videti. Zunanja podoba da vedeti, da gre za resno zverino, a kako resno, bo treba še malce počakati.
LÆS MERE: SUPERATHLETE KODE 0, ET ANDET MESTERVÆRK FRA KEN OKUYAMA
Galerija slik: Aspark Owl
Mere information:
aspark.co.jp