fbpx

Moustache november i Lidl Slovenien: "Glem ikke æggene!"

I år er Lidl Slovenien også ved at forberede et velgørenhedsforebyggende projekt, Brkati November. Med den ønsker de at gøre opmærksom på vigtigheden af forebyggelse og selvransagelse med sloganet "Glem ikke æggene!". Som en del af deres bæredygtighedsinitiativ Let's create a better world, arbejder de for andet år i træk sammen med det slovenske onkologiske selskab for mænd, OnkoMan, i kampen mod kræft.

Brkati november lahko v Lidlovih trgovinah po Sloveniji vsakdo podpre z nakupom BIO jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše. V mesecu novembru bodo namreč v Lidlu Slovenija od vsake prodane škatle jajc namenili 0,10 evra Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko
pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni.

Ves november bodo škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z modrimi nalepkami “Ne pozabi na jajca”. S tem nagovarjajo kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa ima ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje.

Dobrodelno aktivacijo Brkati november tudi letos začenjajo konkretno, z jajci, v ospredje pa postavljajo preventivo in dobrodelno noto.

Kot je že v navadi, so k dobrodelnosti povabili tudi sodelavce, Lidlovke in Lidlovce. Pozvali so jih, da letos ustvarijo najbolj kreativne brke. Od vsake poslane fotografije bo podjetje še dodatno namenilo 10 evrov v skupni donacijski fond OnkoManu.

Mere information

boljsi-svet.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.