fbpx

Den nye Lexus UX: en lovende crossover, der allerede er på vej

Novi Lexus UX: križanec, ki obeta veliko

Hos Lexus vil de med den nye UX-model forsøge at nå ud til en større brugermasse, end de hidtil har været i stand til – de vil tiltrække sidstnævnte på bekostning af et dristigt design, et gennemarbejdet interiør og sans for detalje.

Nye Lexus UX det er en krydsning z izstopajočim zunanjim af design, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija aerodinamike, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.

Notranjost je razdeljena na chauffører og sovoznikov del – voznik ima optimal anmeldelse na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili åben plads, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.

Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden større v tem razredu, 10,25 tommer, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.

V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo tiltrækkende prøver v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.

Lexus UX
Lexus UX

Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico posebnih barv – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane guld delce, izredno store delce barve in glas delce. Vse to, da bi barva stod ud in se pod različno svetlobo drugače svetila.

Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantnejša. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se širi proti levi in desni strani.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX želi s hybrid pogonom združiti dinamiko, kapacitet og effektivitet. Nova platforma omogoča lahko in stærkt konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno og præcist krmiljenje.

Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z elektrisk motor, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0-litrski 4-valjnik ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 med bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, som har 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift gearkasse.

Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.

Galerija: Lexus UX

Mere information

Mere information:
lexus.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.