fbpx

The Shades of Denim: sončna očala, narejena iz odpadnih kavbojk

The Shades of Denim: sončna očala, narejena iz odpadnega tekstila

V svetu, polnem odpadkov, kamor sodijo tudi stare kavbojke, Mošević vidi priložnost, da se era uničevanja planeta naposled zaključi, in sicer z recikliranjem starega džinsa. Iz njega je tako naredil sončna očala The Shades of Denim.

Ni skrivnost, da si tekstilna industrija (poleg mesne) zasluži “najvišjo nagrado” za uničevanje planeta og delovne sile – neprestano se izdelujejo nove serije modnih kosov, četudi velika večina neprodanih modelov iz prejšnjih sezon zaključi na smetiščih eller se jih zažge. Ker tovrstna praksa nima pozitivnega vpliva na okolje in ljudi, se je podjetje The Shades of Denim spomnilo, da bi iz odpadnega džinsa naredilo kar solbriller.

Četudi džins velja za žilavo tkanino, ga je potrebno ojačati – oblikovalec Mošević vsak odpadni kod džinsa okrepi s smolo, in sicer tako da do 10 plasti džinsa stisnejo skupaj, da nastanejo trdni bloki, iz katerih  lahko nato naredijo kakovostna in trpežna očala.

Mošević verjame, da je džins material iz vesoljske dobe, ki ima vse potrebne lastnosti za ustvarjanje trajnih, a hkrati modernih sončnih očal – ta so v celoti lakirana in tako zagotavljajo odpornost proti vodi (npr. potu) in umazaniji (npr. kreme).

The Shades of Denim
The Shades of Denim

Očala niso zgolj funkcionalna, temveč tudi modna, saj je Mošević razvil paleto okvirjev (5 modelov), ki ustrezajo vsem oblikam obrazov – ustvaril je poseben del “vzmetenja”, ki omogoča, da se ročice očal prilagajajo velikosti in obliki glave ter ohranijo stabilno krivuljo.

Modeli očal, ki si jih lahko omislite.
Modeli očal, ki si jih lahko omislite.

På hjemmesiden mosevic lahko s pomočjo virtualnega ogledala ocenite tudi, kateri model očal bi se najbolje podal vašemu obrazu, nato pa jih lahko tam tudi naročite že za 134 evrov. Bo ta ultramodni dodatek romal v vaš nakupovalni seznam?

Galerija: The Shades of Denim

Mere information

Mere information:
mosevic.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.