fbpx

The Shades of Denim: Aurinkolasit, jotka on valmistettu romufarkuista

The Shades of Denim: sončna očala, narejena iz odpadnega tekstila

Maailmassa, joka on täynnä roskaa, johon kuuluvat myös vanhat farkut, Mošević näkee mahdollisuuden vihdoin lopettaa planeetan tuhoamisen aikakausi, nimittäin kierrättämällä vanhat farkut. Näin hän teki siitä The Shades of Denim -aurinkolasit.

Ni skrivnost, da si tekstilna industrija (poleg mesne) zasluži “najvišjo nagrado” za uničevanje planeta ja delovne sile – neprestano se izdelujejo nove serije modnih kosov, četudi velika večina neprodanih modelov iz prejšnjih sezon zaključi na smetiščih tai se jih zažge. Ker tovrstna praksa nima pozitivnega vpliva na okolje in ljudi, se je podjetje The Shades of Denim spomnilo, da bi iz odpadnega džinsa naredilo kar aurinkolasit.

Četudi džins velja za žilavo tkanino, ga je potrebno ojačati – oblikovalec Mošević vsak odpadni kod džinsa okrepi s smolo, in sicer tako da do 10 plasti džinsa stisnejo skupaj, da nastanejo trdni bloki, iz katerih  lahko nato naredijo kakovostna in trpežna očala.

Mošević verjame, da je džins material iz vesoljske dobe, ki ima vse potrebne lastnosti za ustvarjanje trajnih, a hkrati modernih sončnih očal – ta so v celoti lakirana in tako zagotavljajo odpornost proti vodi (npr. potu) in umazaniji (npr. kreme).

The Shades of Denim
The Shades of Denim

Očala niso zgolj funkcionalna, temveč tudi modna, saj je Mošević razvil paleto okvirjev (5 modelov), ki ustrezajo vsem oblikam obrazov – ustvaril je poseben del “vzmetenja”, ki omogoča, da se ročice očal prilagajajo velikosti in obliki glave ter ohranijo stabilno krivuljo.

Modeli očal, ki si jih lahko omislite.
Modeli očal, ki si jih lahko omislite.

Nettisivulla mosevic lahko s pomočjo virtualnega ogledala ocenite tudi, kateri model očal bi se najbolje podal vašemu obrazu, nato pa jih lahko tam tudi naročite že za 134 evrov. Bo ta ultramodni dodatek romal v vaš nakupovalni seznam?

Galerija: The Shades of Denim

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
mosevic.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.