fbpx

The Shades of Denim: sončna očala, narejena iz odpadnih kavbojk

The Shades of Denim: sončna očala, narejena iz odpadnega tekstila

V svetu, polnem odpadkov, kamor sodijo tudi stare kavbojke, Mošević vidi priložnost, da se era uničevanja planeta naposled zaključi, in sicer z recikliranjem starega džinsa. Iz njega je tako naredil sončna očala The Shades of Denim.

Ni skrivnost, da si tekstilna industrija (poleg mesne) zasluži “najvišjo nagrado” za uničevanje planeta in delovne sile – neprestano se izdelujejo nove serije modnih kosov, četudi velika večina neprodanih modelov iz prejšnjih sezon zaključi na smetiščih ali se jih zažge. Ker tovrstna praksa nima pozitivnega vpliva na okolje in ljudi, se je podjetje The Shades of Denim spomnilo, da bi iz odpadnega džinsa naredilo kar sončna očala.

Četudi džins velja za žilavo tkanino, ga je potrebno ojačati – oblikovalec Mošević vsak odpadni kod džinsa okrepi s smolo, in sicer tako da do 10 plasti džinsa stisnejo skupaj, da nastanejo trdni bloki, iz katerih  lahko nato naredijo kakovostna in trpežna očala.

Mošević verjame, da je džins material iz vesoljske dobe, ki ima vse potrebne lastnosti za ustvarjanje trajnih, a hkrati modernih sončnih očal – ta so v celoti lakirana in tako zagotavljajo odpornost proti vodi (npr. potu) in umazaniji (npr. kreme).

The Shades of Denim
The Shades of Denim

Očala niso zgolj funkcionalna, temveč tudi modna, saj je Mošević razvil paleto okvirjev (5 modelov), ki ustrezajo vsem oblikam obrazov – ustvaril je poseben del “vzmetenja”, ki omogoča, da se ročice očal prilagajajo velikosti in obliki glave ter ohranijo stabilno krivuljo.

Modeli očal, ki si jih lahko omislite.
Modeli očal, ki si jih lahko omislite.

Na spletni strani mosevic lahko s pomočjo virtualnega ogledala ocenite tudi, kateri model očal bi se najbolje podal vašemu obrazu, nato pa jih lahko tam tudi naročite že za 134 evrov. Bo ta ultramodni dodatek romal v vaš nakupovalni seznam?

Galerija: The Shades of Denim

Dodatne Informacije

Več informacij:
mosevic.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.