Ne Eyjafjallajökull, ne Vezuv, najbolj aktiven vulkan bo po novem Aston Martin Vulcan. Dirkalnik, ki je dobil ime po rimskem bogu ognja je tako zverinski, da ga raje ne bodo spustili iz ''kletke'', in ga bo moč peljati le na dirkališču. Ja, od Aston Martina res nismo vajeni takšnih izletov v skrajnost, saj so bolj doma v prestižnih športnih križarkah, a tudi superšportniki jim niso tuji. Je pa ta najbolj brutalen po modelu One-77, brutalna pa je tudi cena- 2,05 milijona evrov.
Aston Martin Vulkan je po profesiji dirkalnik, a ustvarjen v kommerzielle Zwecke. Na dirkališču bo tako na svoje lastnike, ne profesionalne voznike, čakal kot speči vulkan in ko bo ta enkrat zbudil pošast, se bo oglasil 7-litrski atmosferski 12-valjnik z 800 konji. Sicer pa gre za dvosedežnik, odet v karbonsko monokok lupino (delo dolgoletnega partnerja Britancev, Multimatica), ki ga krasi še prilagodljivo vzmetenje, magnezijeva navorna cev, ki jo je podedoval od tekmovalnih modelov GTE, 2,8-metrska medosna razdalja, ki si jo deli z modelom One-77, izboljšana varnostna kletka, prilagodljiv ABS zavorni sistem in sistem za nadzor zdrsa.
WEITERLESEN: Aston Martin transparentes Smartphone
Brzdalo se ga bo z visokosposobnimi keramičnimi disk zavorami Brembo in šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom Xtrack, priložnost za to pa bo dobilo le 24 srečnežev oziroma tistih, ki si ga bodo lahko privoščili. Ti bodo lahko prej trenirali na vozilih, kot so Aston Martin V12, Vantage S, Vantage GT4 in One-77 in prejemali inštrukcije od Aston Martin dirkača Darrena Turnerja, tudi že zmagovalca slovitega Le Mans.
Prvič v živo bo na ogled na ženevskem avtosalonu, ki se prične 5. marca 2015.
Mehr Informationen:
www.astonmartin.com