Das kleinste 2+2-Sportcoupé von Audi behielt seine Abmessungen, alles andere wurde praktisch neu entwickelt. Auch im Innenraum gibt es viele neue Inhalte und Technologien, und Kunden haben die Wahl zwischen zwei Versionen des 2,0-Liter-TSI-Benzinmotors, dem ultrasauberen 2,0 TDI und der 310 PS starken TTS-Version. Die Preise beginnen bei 38 Tausend, der Roadster, der im März kommt, ist fast einen Tausend teurer. Später auch die TT RS-Version.
Audi TT avtomobilski privrženci dobro poznajo kot vstopni model v svet audijeve športne falange ali bolje rečeno kupejevske družine modelov, kjer vam 2+2 kupe za zmerno vsoto zmore ponuditi konkretno mero športnostih voznih užitkov, pristnega športnega izgleda in temu primerno obračanje glav mimoidočih in zavist sosedov. Tudi v tretji izdaji je povsem zadržal mere, kjer meter v dolžino pokaže 4,18 metra, medosna razdalja aber er kann 2,51 metra.
No ta podatek je tudi praktično edina vzporednica, ki jo lahko potegnemo s starim, drugo generacijskim modelom, vse ostalo je bilo praktično razvito na novo. Oblikovno prinaša še občutno ostrejše linije, predvsem pri podobi prednjih svetil in motorne maske, pokrov motorja pa je širši in še bolj ploščat, kar še bolj poudari dinamiko vozila. Prednje luči se zdijo kot da bi lahko rezale svilo, toliko zašiljene so, še bolj kot to pa delujejo “ostro” LED-Tagfahrlicht, ki s podpisom v obliki dvojen črke L. Posebnost ali bolje rečeno novost pa predstavljajo doplačljiva svetila v celoti v LED tehniki, ki se jim bodo kmalu pridružili še matrični LED žarometi. Z boka je TT zadržal značilno obliko, med še bolj napihnjenimi blatniki kot prej pa se lahko bohotijo platišča do velikosti rechts 20 Zoll. Predhodniku najbolj sorodna pa je oblika zadka, ki je zadržala napihnjeno in zaobljeno obliko, bolj mod(er)no noto pa mu daje podoba zadnjih svetil z novo grafično podobo in LED podpisom.
Še več sprememb kot na zunaj, pa se zdi v notranjosti, saj je bila potniška kabina deležna še bolj konkretne prenove in sicer na sredinski plošči zavel veter minimalizma, ki je odnesel veliko odvečnih stikal, tista za klimatsko napravo in recimo gretje prednjih sedežev, pa ponesel v središča zračnikov klimatskega sistema. Tako je sredinska konzola že skoraj asketska, čeprav ima voznik in ostali na voljo vse kar potrebujejo, stikala pa so (na začetku se je kakšnega treba navaditi) vsaj po določenem času tam kjer pričakuješ da bodo.
WEITERLESEN: Audi načrtuje štiritev družine TT še na sportbacka
Posebnost predstavlja dejstvo, da na vrhu sredinske konzole, tudi v primeru navigacijske naprave, ni značilnega sredinskega zaslona, katerega vlogo so prevzeli v celoti digitale Messgeräte pred voznikom. Tako zna imeti sopotnik pri navigiranju vozniku malce težje delo, je pa navigacija in ostali podatki tudi s sopotnikove strani enostavno in lepo berljiva.
Velik napredek je TT naredil pri napredni tehniki, saj po novem premore veliko več asistenčnih sistemov v obliki: audi connect, parkirno asistenco ter sisteme side assist, drive select in active lane assist. Za tiste najbolj petične avdiofile pa so pripravili 680W 5.1 kanalni audio sistem priznan znamke Bang & Olufsen, katerega sistem analizira moteči hrup v notranjosti in temu prilagodi zvočno sliko.
Pod prednjim pokrovom se lahko vrtita dve različici 2,0-litrskega TFSI turbo bencinarja in sicer v 169-, oziroma v 228-kilovatni različici, slednja je rezervirana za različici TTS, na dizelski strani pa najdemo ultra čistega 2.0 TDI, ki razvije 135 kW in se ponaša z le 110 grami emisij CO2. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri obeh bencinarjih pa sta na voljo tudi športna S tronic dvosklopčna avtomatika ter štirikolesni pogon quattro. Kupe različica si ponudbo motorjev deli tudi z roadsterjem, ki bo na naše ceste sicer uradno zapeljal marca, v osnovi pa je ta od kupeja dražji (vsega) 800 do 1.000 evrov. Cene kupeja se tako pričnejo pri 38.020 auf Benzin u 38.190 evrih na dizelski strani, za prestavno avtomatiko pa je treba k temu prišteti še okoli 2.500 evrov.
Wählen Sie in der untenstehenden Umfrage die automobile Innovation des Jahres 2015
[Gesamtumfrage-ID=138905]
Mehr Informationen:
www.audi.si/modeli/tt