fbpx

Google, GoPro, ein Gerät mit 16 Kameras und Virtual Reality in 3D

Ko Google in GoPro združita moči, se navidezna resničnost v 3D rodi.

Podjetje GoPro, ki slovi po akcijskih kamerah, ne spi na lovorikah, saj pridno širi svoj ''vozni park''. Potem ko so nedavno najavili prihod lastnih dronov opasanih s tehnologijo kamer GoPro, kar je pravzaprav le odgovor na konkurenco, pa skupaj z Googlom orjeta ledino na področju navidezne resničnosti. Google je na konferenci I/O 2015 namreč napovedal prihod platforme za deljenje vsebin navidezne resničnosti v 3D, pri čemer mu bo v veliko pomoč prav podjetje GoPro.

GoPro je poleg dronov rokave zavihal tudi na področju kamer namenjenih snemanju prostorskih oziroma 360-Grad-Aufnahmen, ki jih bodo uporabili za naprave za prikazovanje navidezne resničnosti. Če vam je zadišalo po Googlu, ste imeli prav. Ta je na nedavni konferenci Google I/O 2015 pokazala posebno prostorsko napravo, woraus es besteht 16 kamer GoPro Hero razporejenih v krog in s 360-stopinjskim vidnim poljem.

Sistem 16 kamer, ki prinaša novo dimenzijo v navidezno resničnost.
Sistem 16 kamer, ki prinaša novo dimenzijo v navidezno resničnost.

Vse so opremljene z dodatnimi akumulatorji za daljšo avtonomijo in dihajo kot eno (nastopajo kot celota), saj naprava ujete prizore individualnih kamer sinhronizira, posneto vsebino pa nato obdela Google Jump. Ta pripravi 360-stopinjskega posnetka v katerih lahko uživajo lastniki očal za navidezno resničnost kot so Oculus Rift.

WEITERLESEN: Atemberaubende Luftaufnahmen der Antarktis, aufgenommen mit einer Drohne und einer GoPro-Kamera

Ob tem projektu, za katerega pri Googlu zagotavljajo, da boš kmalu tudi v prodajo in le med preizkuševalce, pa GoPro vzporedno pelje še eno zgodbo. Ukvarja se namreč še s konceptom nosilca za kamere v obliki kocke, kjer je mesto za sekstet ”Herojev”, ki bo dal podoben rezultat kot projekt z Googlom, s to razliko, da je ta sistem bolj kompakten in ga je moč montirati tudi na čelado. Na voljo naj bi bil še letos.

Sistem 16 kamer v akciji:

Galerie:

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.