fbpx

Honor beeindruckt auch auf der Kinoleinwand: Doctor Strange

Honor, die Schwestermarke von Huawei, hat an dem mit Spannung erwarteten Film Doctor Strange teilgenommen. Honor bietet High-End-Telefone an, die sich vor allem an die Millennial-Generation richten. Damit geht er jugendlich auf den Nutzer zu und bietet höchste Qualität zum besten Preis!

Sodelovanje z legendarnim Marvel-Studios je najnovejša kreativna in dinamična poteza, s katero Honor predstavlja svojega paradnega konja, telefon Ehre 8. Honor odločno sledi drugačnemu pristopu s široko paleto partnerstev, ki obsegajo svet glasbe, filma, iger na srečo in ekstremnih športov.
“Resnično želimo, da bi milenijci prepoznali Honor kot blagovno znamko, ki jim je blizu. Veseli smo partnerstva z globalno blagovno znamko Marvel, ki bo s filmom navdih za gledalce po vsem svetu. Imamo skupen cilj: opolnomočiti in navdihniti svoje uporabnike,” je povedal Steven Wang, vodja trženja pri Honor.

Glavno vlogo v filmu Doktor Strange bo prevzel za oskarja nominirani igralec Benedict Cumberbatch (Sherlock, Zvezdne Steze: V temo). Cumberbatch v filmu igra egoističnega nevrokirurga Stephena Strangea, ki si med avtomobilsko nesrečo poškoduje obe roki, kar mu onemogoči opravljanje poklica. Odločen, da si povrne nazaj svoja zdrava uda, se odpravi na Himalajo, kjer prebiva samotar, imenovan Starodavni. S pomočjo Starodavnega odkrije svet misticizma in starodavnih urokov.
Bogat ekosistem barv, tehnologije in navdihujočih karakterjev je popoln splet za prikaz tehnologije Honor. Ta spodbuja uporabnike, da si postavljajo visoke cilje, ostajajo mladostni in predvsem pogumni, kar povzema tudi njihov slogan »For the brave«.

Z napredno dvojno kamero, bralnikom prstnih odtisov in steklenim dizajnom pametni telefon ponuja neskončne možnosti uporabe. Honor 8 je dostopen tudi v Sloveniji v vseh barvnih kombinacijah: safirno modri, beli in črni. Na voljo je pri operaterju Telemach in v prosti prodaji v Big Bangu.

Mehr Informationen

Za več informacij obiščite:
telemach.si
hihonor.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.